לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

קטע מספר


פעם, לפני, אהמ, שנתיים, בהתקף יומרה נדיר, ישבתי וכתבתי ספר. כמובן שהוא זכה לסירובים גורפים (חוץ משמעון אדף, שאמר לי שהוא חושב כל הזמן על להתקשר אלי [אל תתרגשו מהקרבה, הוא למד אתי בתיכון]) הנה קטע ממנו:





הזיכרון הראשון שלי, כן, הזיכרון הראשון. הייתי בת שלוש, אהבתי נורא לשחק עם נמלים. עדיין יש לי חיבה אליהן, העמלנות שלהן מקסימה אותי, איך הן מתרוצצות כל הזמן, סוחבות על הגב כל מני דברים עצומים, והן גם מסודרות כאלה, בטורים ארוכים. בהחלט, נמלים זה יופי. אמא מספרת איך כשהיינו הולכות יחד לגינה הייתי מתעכבת שעות כדי להסתכל בנמלים ולהמציא עליהן כל מני סיפורים, פעם אפילו יצא לנו לראות את מלכות הנמלים יוצאות למעופן ואמא מספרת איך צחקתי ורצתי אחרי הנמלים עם הכנפיים. באותו יום שנחרת כזיכרון הראשון שלי אף אחד מההורים לא היה בבית.  יצאתי החוצה לגינה ופתאום ראיתי שם נמלה ענקית. לא פחדתי ממנה, רק רציתי להרים אותה, לראות איך נראית אחת כזאת גדולה מקרוב. כנראה גברת נמלה לא הבינה שהכוונות שלי טובות ונעצה את הצבתות הענקיות שלה באצבע שלי. אני זוכרת את עצמי רצה מבוהלת הביתה, ששולי יוריד ממני את החיה, אבל שולי ויוני נבהלו גם כן וברחו ממני וממנה. עמדתי שם, בוכה, והיא פשוט לא הרפתה. בסוף שולי אזר אומץ, לקח מגבת מטבח, התקרב אלי בזהירות, תפס את הנמלה במגבת, תלש אותה  וזרק גם את המגבת וגם את הנמלה לפח.


אפשר להרגיש בדידות בגיל שלוש? כי אני זוכרת את עצמי די בבירור, עומדת מול שני האחים שלי, נמלה משתלשלת לי מהאצבע ואין מי שיוריד אותה ממני.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 25/1/2004 02:44   בקטגוריות סיפורימפה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *ארז ב-26/1/2004 23:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)