לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

דברים שצריך ללמד


אתמול נפגשתי לצהריים עם משפחה מורחבת של חברים, בננוצ'קה. (אם אתם בקטע של אוכל טוב ולא רק של אווירה, זה לא המקום בשבילכם, האוכל סתמי לגמרי והמחירים מופרעים, רמת התמחור היא בערך כמו ברפאל, ואין בכלל מה להשוות את האיכות) אחת מבנות המשפחה הייתה ילדה מקסימה בתכלית ולגמרי, נדמה לי שבת חמש, אבל אני לא יכולה להתחייב על זה.

אחרי שכולם אמרו שלום שלום ונעים מאוד, הסתכלה עליי הקטנה, ישר בעיניים, ואמרה לי, "אני לא מכירה אותך, אז אנחנו לא חברות, נכון?". נאלצתי להסכים אתה, אבל להגיד שיכול להיות שאם נכיר, נהיה חברות. היא הנהנה מאוד ברצינות, והמשכנו בארוחה. אחרי זה היא התיישבה לידי, ראיתי שנכנס לה שיער לפה, והתכוונתי להזיז לה אותו, אבל הגמדה הסתכלה עליי בנזיפה ואמרה, "אסור לגעת בגוף של מישהו אחר בלי לבקש ממנו רשות", אחרי שגמרתי להתעלף מהאסרטיביות, היא בחנה אותי, ואמרה, "אבל אם מכירים, אז מותר". מייד הצגתי את עצמי בפניה, ואז היא נשענה על השולחן והודיעה שעכשיו מותר לי ללטף אותה. האם הגאה סיפרה שהיה להם על זה שיעור בגן, ואמרו להם שהם לא צריכים להסכים שמישהו יגע בהם, ואיך לשמור על עצמם.

מעבר לקסם שהילדונת הילכה עליי, ואחרי ששקלתי לקחת אצלה שיעורי אסרטיביות, לא ידעתי מה לחשוב על המציאות שהם גדלים בה. גם אותי כשהייתי קטנה לימדו שאסור לקחת סוכריות מזרים, אבל לא היה ממש פחד שמישהו עלול לפגוע בנו בצורה מינית. זה לא אומר שלא נפגענו, אבל לא הייתה שום מודעות לעניין.

יש בזה משהו מאוד חיובי, שמלמדים ילדים להגיד לאנשים שזה גבול הפרטיות שלהם, ושהמגע הזה לא מקובל עליהם ולא נעים להם, מצד שני,  עצוב שצריך ללמד את זה.


ראיתי הרגע פספוסים, ואני רוצה להתחייב כאן בפרהסיה, בפני הקורא יגאל שילון ושאר קוראיי: אני בחיים לא אעבוד ככה על אף אחד, ואני לא אסלח למי שיעבוד עליי ככה. זה יותר משפיל מתוכניות ריאליטי, וזו דרגת שפלות ממש עמוקה.

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 27/2/2006 01:46   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Islay ב-7/5/2006 19:03



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)