לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

בדד בדד ישבתי, והשכינה אף היא...


כנראה הוסרה הקללה מעל משפחת רביב-שוורץ המורחבת, וממש לפני חתונתו של אחי מתחתנת בת-דודי סילבינה, בארגנטינה. לכבוד האירוע המשמח, העובדה שלא נשארה משפחה מהצד של אמא שלי (או כמו שהפטריארך אוהב להגיד, "חיסלתי את כולם!"), ושגם מזמן לא היה להם חופש גדול, ארזו הוריי את עצמם ונסעו לחודש, לטיול שיכלול את דרום ארגנטינה, קצת צ'ילה, והחתונה. אלפי מיילים הוחלפו עם מאות סוכנויות נסיעות עד שהכול היה מאורגן לשביעות רצונם המלאה, והיום בשש בבוקר המריא המטוס שייקח אותם קודם למדריד ואז לארגנטינה, לאורגיה של טיולים ואוכל, וגם חתונה, כמובן.

המטוס המריא, ואני נשארתי כאן, ויחד אתי העדלאידע. אנחנו עושים חלק מהתחפושות, וכבר כשיצאו מהמדפסת הדגמים שאבא שלי אמור להפוך מחזון למציאות, שאלתי באימה, "אתה תספיק הכול עד הטיסה?" ברור שהוא השיב בחיוב, וברור שחלק גדול מהדברים לא הושלמו. עכשיו אני אחראית גם על החנות, גם על העדלאידע - מה שאומר שאחרי שנים שלא החזקתי מכונת גזירה, אני אצטרך להתאמן על רטוב ולהשגיח על התופרות, שפתחו גנון ובערך פעמיים בשבוע צריך למנוע שם מריבות - וגם על אחת סבתא אלצהיימרית. יהיה שוס, אני בטוחה בזה.

מכיוון שאני לא רוצה לאכול חודש מחוץ לבית, וכבר עכשיו אני מרגישה חסכים באוכל ביתי, אני מודיעה על פתיחת מפעל ההזנה שלי: הזמנות לארוחות שישי ושבת יתקבלו כאן במייל מצד שמאל, נא לצרף תפריט מתוכנן, חןחן.


 קטע מוזר: לאחרונה מתחילים אתי דרך הבלוג, לא מדובר בשיטפון של פניות, אבל בהחלט יותר מכרגיל. זה מסקרן קצת, כי למשל, כשכתבתי כאן על סקס, או כשהכתיבה הייתה הרבה יותר מינית, או כשהייתי יותר מדוכאת \ עצבנית \ זועמת, לא התחילו אתי כמעט. מה ששוב מוכיח שבחורה צריכה להיות חמודה, פרווה כזו. שיהיו דעות, אבל שאלה יהיו דעות חמודות, לא נורא מעצבנות, כמו שהספקטורית הייתה אומרת, אג'נדלה, לא שום דבר זועם או רגשי מדי, ככה, ברגוע.

מסתבר שנשים חמודות מושכות יותר מאשר נשים מאוד מיניות, או מעוררות מחלוקת. זה הזמן להגיד "נו שוין"?


אחרונה קטנטנה:

אין צורך להמליץ על הבלוג של ולווט, היא אוזכרה בערך בכל מקום, או כמו שחברה (שאני לא בטוחה שתרצה להזדהות) אמרה, "זה נראה כאילו כל הברנז'ה נהנית להיות יחד מתחת לפוך ולרחרח את הנאדים של עצמה", אבל דף התגובות בבלוג הזה הוא ההצגה הכי טובה בעיר.

שימו כמה אנשים ממורמרים, עצבניים, חרדתיים ובעלי אולקוס - הווה אומר עיתונאים - ותנו להם מקלדת, פסאודו רכילות ואפשרות להשמיץ בעילום שם, ובחיי, תענוג מה שקורה שם.

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 28/2/2006 13:09   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
103 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ODD תל אביבית ב-2/3/2006 11:12



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)