לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

פריחתה של עקרת הבית


רק עכשיו אני מתחילה להבין כמה מורכבת עבודתה של עקרת הבית. אני נמנעת מזה כבר שנים, והחיים שלי מאפשרים את זה, אמא מבשלת, מכבסת ומחזירה הכול מקופל, שולה באה פעם בשבועיים ומנקה לי את הבית, ואני חיה במין ייקום שבו הכול מסתדר ממש ללא מגע יד אדם. רק עכשיו כשאני לבד, אני מבינה כמה חשיבה צריך כדי שהמפעל הקטן הזה, שנקרא בית יתפקד כמו שצריך. אני גם משועשעת כשאני רואה כמה מחוקי הברזל שלה הוטמעו בי עד העצם: לא מורידים כביסה מהחבל ומשאירים אותה לא מקופלת, מצד שני, אין חוק שמחייב לסדר את הכביסה המקופלת בארונות, לכן היא נשארת למעלה, מקופלת להפליא, אבל לא במקומה. לא מתחילים לבשל לפני שהמטבח נקי לגמרי, ובסוף הבישול משאירים מטבח נקי לגמרי, לא משאירים כלים למי שישטוף את הכלים של הצהריים, אלה שני תפקידים נפרדים.

לא ידעתי מי מהאחים שלי יגיע לארוחת הצהריים, אם בכלל. ליתר ביטחון השריתי שתי כוסות עדשים וכוס אורז מלא, שיהיה. בערב בסופר הסתובבתי וקניתי להם במבה וממתקים, שיהיה.

נכתב על ידי Xanty72 , 10/3/2006 17:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)