לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

אופסי, פליטה מוקדמת


לכבוד פרוץ שעון הקיץ והעובדה שגמרתי לתרגם לאתי את המאמר (רק הראשון מתוך סדרה, שאלוהים יעזור לי) החלטתי שהגיע הזמן לסדר את הארון, להחליף חורף בקיץ וקיץ בחורף וששון בשמחה. שוב גיליתי שיש לי יותר מדי בגדים, מתוכם שבעה (!!!) סוודרים בצבע אוף-וייט. אין מה לעשות, נשמתי הפולנית פשוט לא מסוגלת לעמוד בפני הצבע הזה. הוא כל כך בז' שזה פשוט מקסים.

כדי להמריץ את מלאכת סידור הארון שמתי לי דיסק של total eclipse (בוריס, זה הקיו שלך להקיא). פעם, כשהייתי נערת טראנס, זה היה אחלה דיסק. זה גם היה דיסק הזיונים של גולדשטיין הגמד ושלי, וכך זכיתי בחוויה רב תחומית: הפולנייה נהנתה מזה שמסדרים את הארון, ותוך כדי נערת הטראנס נהנתה להיזכר בזיונים ספוגים בכמויות לא מבוטלות של אקסטזי. מי אמר שאפשר להיות או פולניה או נערת טראנס? הנה, אני מולטי טאלנט!

כרגיל, מלאכת סידור הארון התמשכה לתוך הבית, ואיכשהו יצא לי לגלות תגלית מזעזעת בפינת המגיה הסימפטטית שלי: בדרום מערב, שאמור להיות מוקדש לצלמיות זוגיות, שמתי, שאלוהים יעזור לי, פסל של אישה בהריון. לבד! ממש בדרום מערב!* "אוח", גנחתי בצער, "עכשיו הכול ברור!". מייד הזזתי את השרשוחה ההריונית לפינה אחרת, וסידרתי את פינת המגיה הסימפפטית מחדש. זהו, עכשיו אני יכולה ללכת לנמנם בשלווה**.

 

*כאילו, לא שיש בזה משהו רע, ודי ברור שאם לא יהיה לי בנזוג יהיה לי ילד לבד, אבל אני מעדיפה את זה במבנה המסורתי:

אבא שמפרנס ומטפל בכולם, ואני יושבת ומתלוננת.

** ההבדל בין נמנום ושינה: נמנום זה על הספה, עם משקפיים; שינה זה במיטה, בלי משקפיים.

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 31/3/2006 17:42  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דרקון המרק ב-3/4/2006 15:20



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)