לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

המלצה לוהטת: האיש שבפנים


היינו אתמול, זוגתי ואני (למישהו יש מושג בערך כמה עולה סד לשיניים? מתברר שאני חורקת שיניים מתוך שינה, מונדייה), בסרט מעולה: "האיש שבפנים", של ספייק לי. אני מאוהבת בו עמוקות מאז "השעה ה-25", והפעם היה בונוס מרטיט בדמותו של קלייב אוון, שגם בו אני מאוהבת עמוקות מאז שבאיזה יום שואה ראיתי עיבוד לקולנוע של "עקומים" בכיכובו. בנוסף לספייק הגאוני ואוון המרטיט משחקים שם גם ג'ודי פוסטר, דנזל וושינגטון ווילם דפו, שבו אני מאוהבת מאז ומתמיד, הוא פשוט כל כך נראה כמו שימפנזה סופר אינטליגנטית, שאי אפשר לא לאהוב אותו.

זה סרט מתח נפלא, מהסוג שכל פעם

 

*** שנייה, הפסקה לצורך הודעה חשובה: הרגע השאטני התקשר להודיע לי שסטלה מתה. זה כל כך עצוב. אהבתי את התוכייה הזאת נורא. אוף.***

 

כן, איפה היינו? מהסרטים האלה שאסור למצמץ בהם כי באותו רגע עלולים לאבד מידע חיוני, כל השחקנים משחקים פשוט מעולה, התסריט נפלא, הבימוי נהדר, בקיצור, אם בא לכם על סרט מתח שידביק אתכם לכיסא ושתצאו ממנו בחיוך ענק של "פפפפששש, שיחק אותה הבן זונה!", זה בדיוק הסרט.

 

עכשיו אני אלך לחשוב על סטלה המסכנה שלי.

נכתב על ידי Xanty72 , 1/4/2006 12:10   בקטגוריות בשבתי כמבקרת תרבות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שצה ב-3/4/2006 10:24



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)