לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

הושלמה קניית הבגדים, כיפאק היי!


וכיפאק היי נוסף לאופה קטנה לשעבר שהזכירה לי את עצם קיומם של קוקאי, שאיכשהו פרחו לגמרי מזכרוני ושאצלם קניתי שמלה (זה בעצם חולצה וחצאית, אבל ביחד זו שמלה) יפייפיה, וזוג סנדלי עקב שאפשר למות מכמה שהם יפים, ולמרות שאני אאלץ לשבת כל הערב, או לרקוד יחפה, הם כל כך יפים, שזה בסדר גמור מבחינתי. כך לסדרת התגליות הנשיות שאני עוברת לאחרונה, מתגלה תגלית מסעירה חדשה: עקבים בגובה של 10 ס"מ מבטלים לגמרי את הצורך בדיאטה. אני מסתובבת אתם בבית, כדי להתרגל, ונפעמת בחן מאיך ירדו ממנו במחי גובה לפחות חמישה קילו, זה מדהים ממש!

מחר אני אסע לאביטל המפלצת שתחזיר אותי ממצב בבון יערות למצב נשי, ותצבע את בהונות רגליי בלאק סגול (זה יתאים לשמלה מאוד). בשלישי יש תור לכל בנות המשפחה (כולל נספחים מחו"ל) אצל עמי הספר. הדיווה טוענת שאני צריכה לעשות קצת גוונים, ואני נוטה להסכים עם הדיווה, נראה מה עמי הספר יגיד. נורא כיפית ההתעסקות בכל הדברים האלה. אני חושבת שיותר אחים שלי צריכים להתחתן לעיתים יותר קרובות, זה יהיה מעולה. חבל שיש לי רק שלושה, בחיי.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 2/4/2006 17:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)