לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

שלישייה


התאריך: יום שבת, 14.2.04.


מזג האוויר: רוחות, גשם, ברד, קור אימים


הנפשות הפועלות: אחת, לא מאוד חכמה


המטרה: לנסוע לתל-אביב, כדי לראות סרט יחד עם הט' והצ'ופסטיק הדרך להגשמת המטרה: מקלחת, בגדים, בגדים להחלפה למחרת, ושקית עם חוברת "מבוא לתורת הספרות", אולי יצא ללמוד.


מה מעכב את הגשמת המטרה: הלא אינטליגנטית יוצאת מהבית, וברגע שהדלת נטרקת מבינה שאני נעולה בחוץ.


למרבה המזל, בניגוד לפעם הקודמת בה ננעלתי בחוץ, לא הייתי בפיג'מה, אבל לעומת זאת לא היה אף אחד מהשכנים מלמעלה – ההורים נסעו לירושלים, אח אחד בדרום-אמריקה, השני בר"ג והשלישי, ואללה, לא יודעת.


וכך, אני עומדת בחוץ, הגשם מתחלף ברוחות, שמתחלפות בברד, ושוקלת האם לשים קץ לחיי ממש כעת יהיה רעיון נבון.


התקשרתי להורים, הם היו אמורים לחזור עוד שלוש-ארבע שעות, ובינתיים מה? אני בחוץ. לא הייתה ברירה חוץ מאשר להתקשר לפורץ מנעולים, שיאפשר לי להיכנס הביתה. ב-144 לא נותנים טלפונים על פי סיווגים מקצועיים, אני לא יודעת מאיפה שלפתי את השם "חגי מנעולים", מתברר שיש עסק כזה, אבל "מה פתאום שהוא יצא מהבית בסופה כזו?" האמת? הבנתי אותו, אבל גם התחלתי לאבד תחושה באצבעות של הרגליים. אחרי כמה דקות של שיחה הוא אמר ש"בסדר, נו, הוא לא יכול לחשוב עלי עומדת לבד בגשם, ושהוא בא".


הוא אכן בא, פרץ את הדלת, והכניס אותי לביתי. 230 שקלים, אבל לפחות התקנתי ידית שאפשר לפתוח משני הצדדים. עכשיו אני מוטרדת מהקלות שאפשר לפרוץ בה דלת פלדלת.


הסרט היה מחורבן.





 


כבר שלושה לילות ברצף אני חולמת על מגע, לא על סקס, על מגע. לילה אחד חלמתי על אילן, לילה אחד על מישהו חסר פנים, ואתמול על שחר. מוזר לי גם שאני חולמת על כאלה נחמדים במובהק, לא גברים שהיו לי אתם יחסי אביוז, אלא כאלה שכשאני חושבת עליהם אני מחייכת, תמיד. ובחלומות הכל אוורירי, עוטף, כמו סקס על אקסטזי, שהוא חסר שיא, נשיקות, ליטופים, חיבוקים, תחושה של הגנה, לשונות, נעימות חסרת גבולות, ואז אני מתעוררת, ובא לי לבכות.


בגלל זה גם לא הלכתי אז לפיק-אפ, זו לא פארשיות, זה גם לא הפחד שלא יתחילו אתי. במסיבה של מעריב שני אנשים ביקשו ממני את הטלפון (זה המחשוף, נשבעת לכם, הם רצו לוודא שבאמת אין שם כלום), זו הידיעה שזה לא מה שאני צריכה עכשיו. לעת זקנה לסקס נהייתה משמעות אינטימית בשבילי, קצת מגוחך לאור הרקורד שלי. אני לא מצליחה לחשוב על האפשרות שמישהו יזיין אותי ויזמין לי מונית, או משהו בסגנון. אני חייבת לתבוע את אווה, האישיות שלי משתנה יותר מדי.





 


גמרתי זה עתה את החדש של לימור נחמיאס, "סרט לבן על כיפה אדומה", הוא הרבה פחות מוצלח מהשניים הקודמים, ולו אני גבר, לא הייתי מתקרב לאישה שמרגישה כל-כך הרבה כעס כלפיי גברים.


אבל חלק גדול מהספר עוסק ב- BDMS, והיא מפגינה בקיאות שמעידה, לכל הפחות, על תחקיר מעמיק. מוזרה לי העדנה שיש פתאום ל-BDSM, אפילו זוגות סטרייטים ומרובעים לגמרי חושבים שקשירות הן שעשוע נחמד. יש בזה משהו מסקרן, בהתרחבות המתמדת של גבולות הסטייה. פעם זיון שלא במסיונרית היה משהו שרק שרמוטות (כאלה ששילמו להן) עשו, ועכשיו? אוראלי הפך למשהו ברור מאליו, אנאלי הופך למשהו שלא מתביישים לדבר עליו, והגבולות נדחפים עוד לצדדים.


אבל אני חושבת שיש בזה גם אלמנט קצת מפחיד, קצת של כפייה חברתית, מה קורה עם אנשים שבכלל לא בעניין? הם אמורים להרגיש סוטים כי אין להם מרחיבי רקטום וכאלה?


 


 

נכתב על ידי Xanty72 , 16/2/2004 13:29   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ro ב-18/2/2004 18:16



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)