לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

בסוף יוצא שכולם מגיעים לכאן - קצת מטא


הודעה ליריב: תחזיר תיכף ומייד את החלוקה לקטיגוריות, אתה עושה לי בלגן בבלוג, ואם זה יימשך כך אני אעמיד אותך לסדר פה פוסטים.

 

אני אומרת לכם, הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לגגל את עצמם, זה מביא לתוצאות לא נעימות.

כשהתחלתי לכתוב פה לא ממש היו לי התלבטויות בנוגע למהות וכמות החשיפה, אני קצת אקסיביזיוניסטית. קצת, כן, אמרתי קצת! וגם, מה שמתקשר לאקסיביזיוניזם, מאז שהתחלתי לכתוב באינטרנט, שזה בעצם מאז שהתחלתי לכתוב, תמיד עבדתי ברמת חשיפה נורא גבוהה, אני פשוט לא יכולה אחרת. המקומות היחידים בהם החשיפה לא הייתה של המציאות הישירה שלי היה בסיפורים שכתבתי, אבל זו שטות, מי שיודע לקרוא, יודע איפה אני גם בסיפורים הבאמת בדיוניים. בעצם, זה לא משנה. מאז שאני כאן הפסקתי לברוא.

 

עוד הודעה ליריב: באשמתך אני לא כותבת סיפורים יותר, תתבייש לך.

 

אבל למרות הידיעה שכל אחד יכול לקרוא פה, כולל אורנה, השכנה מהדו שלנו (היי אורנה, אני מצטערת שהתחלתי באמצע הלילה לדפוק בפטיש, הייתי חייבת לעשות משהו עם התמונה שנפלה), נוצרה לי כאן תחושה של אינטימיות כוזבת, לפיה מי שקורא אותי זה רק מי שמגיב לי, ונניח עוד כמה שאני יודעת שקוראים ולא מגיבים, וזהו. העובדה שהקאונטר אמר דברים אחרים לא מאוד הרשימה אותי, כי הקאונטרים בישרא די מזייפים.

 

ועוד הודעה ליריב: אולי תעשה כבר קאונטר שסופר כמו שצריך?

 

לכן ההרגשה שלי תמיד היא שאני כותבת נקראת רק על ידי ששת קוראיי המסורים, ואתם מותר להשתולל קצת. הידיעה שקוראים פה קצת יותר לא נקלטת אצלי, ואולי טוב שכך, כי אם היא הייתה נקלטת, בטח הייתי מצנזרת את עצמי הרבה יותר. אבל הרבה פעמים המציאות מגיעה לכאן כדי להזכיר לי שזה לא רק אני וששת קוראיי. זה יכול להיות עורך שלי שקורא כאן, וכשהוא שואל "מה שלומך?" הוא יודע היטב מה שלומי (היי יוני, אתה חושב שישלמו לי אי פעם?), או סופר שפעם כתבתי על ספר שלו ביקורת ממש משתלחת, ומוצדקת, אני לא אומרת שלא, אבל בכל זאת, לו הייתי יודעת שהוא יגיע לכאן, הטון היה הרבה יותר מתון. כשהתלוננתי על משהו שהשכנים שלי עוללו (לא, אורנה, לא את) היה כאן קורא שטרח לעדכן אותי שהוא בירר אתם, ושזה לא הם. האנתרופולוג היישומי שהיה אתי בטיוי הגיע לפה. ומה עם אחותה של אביטל המפלצת, שיכולה לקבל עדות ממקור ראשון על העיצוב הנוכחי של הגבות שלי? (ראיתם איך התאפקתי ולא כתבתי נשרק'ה?) וגם הספקטורית נוטה לבקר כאן (הבחור הזה שיוצא לדייטים, את חושבת שהוא יתבגר מתישהו?) . בקיצור, לפעמים אני שוכחת כמה אני חשופה כאן, ושיש לי יותר משישה קוראים, וזה מוביל אותי למצבים די לא נעימים, כל ההשתפכות הגדולה הזו באה בעצם לומר שאם מישהו הגיע לכאן בעקבות ההמלצה בויינט, והוא מוצא את עצמו פתאום מתואר כאן באור לא מחמיא, אז שיילך להזדיין, מגיע לו, הא!


ובנוגע להמלצה: המון תודה למי שבחרו בי. זה נורא נורא החמיא לי, באמת, הסתובבתי בחיוך מטופש איזה שעה אחר-כך.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3245454,00.html

 

נו, לא הצלחתי להתאפק. אבל ניסיתי, בחיי.

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 4/5/2006 12:03   בקטגוריות סוציולוגיה של הבלוגיה  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shlomitA ב-7/5/2006 10:15



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)