לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2004

חצי שנה


היי, היום אנחנו חצי שנה ביחד. לפני חצי שנה בדיוק זו ש תפסה אותי מהשערות, והכריחה אותי לשבת לכתוב. זה היה חודש ושבועיים אחרי הפרידה ממשמו, עדיין הייתי שבר כלי גמור, לא הבנתי למה לי, והיא אמרה, "מה אכפת לך? תייצרי טקסטים". היה לי משחק קטן עם עצמי בהתחלה. בשבועיים הראשונים לא שלחתי לינק לאף אחד, רציתי לראות כמה יקראו אותי ככה, במקרה. הראשונה לזהות הייתה הפרחה הקוגניטיבית, שנכנסה במקרה בעקבות פוסט על "לוליטה".


העיצוב הראשוני היה מזעזע, משהו בורוד, צהבהב ותכלת, אחר כך גוונים של בורדו, בננות סטייל, ועכשיו ההידור האלגנטי הזה, שאני מאוד אוהבת.


המון דברים קרו בחצי-השנה הזו, רובם דווקא טובים, טפו טפו טפו. אני מסתכלת לאחור באהבה, לא בזעם. למדתי שוב כמה כולנו דומים בבסיס, ועשיתי לי כאן בית זעיק משלי.


הכרתי אנשים שמאוד חשובים לי, צ'ופ, כן כן, אני מתכוונת אליך, אל תסתכל מעבר לכתף, העמקתי את ההכרות עם אנשים שהכרתי קודם ועכשיו הפכו לחברים טובים, וגם אנשים שנשארו במרחב הווירטואלי בלבד, אבל הם מספקים לי שעות של שמחה גדולה. אתם יודעים מי אתם.


במקרה גם יומולדת.


לשנה הבאה? בנאלי לגמרי: להצליח בעבודה, למצוא אהבה, אולי לחזור לכתוב באמת, ולהמשיך בתהליך הזה, שכל שבוע מזקק אותי, מקרב אותי עוד קצת לעצמי.


אני שמחה שאתם שותפים למסע.  


 

נכתב על ידי Xanty72 , 20/2/2004 11:18   בקטגוריות האינטרנט הזאת  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פאצ' ב-22/2/2004 11:25



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)