לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

מסכנה מפלגת העבודה, בקשיים


יש אנשים ברוכי כשרונות. הייתי מתה להיות אחד מהאנשים האלה שיודעים גם לצייר, גם לצלם, גם לעשות מגזרות נייר וגם לכתוב. אבל אני, עלובה שכמותי, שני כישורים עיקריים יש לי: לקרוא ולכתוב. זה בסדר, אני לא מתלוננת, היה יכול להיות יותר גרוע, וכמה שעיתונאים אוהבים לבכות, להתפרנס מהקשת אצבעות זריזות על המקלדת זה לא כזה רע. זה גם לא כזה שוס, בכ"ז, כל חודש מחדש צריך לתהות מאיפה הכסף יגיע הפעם, אבל איכשהו מתרגלים לזה שיש חודשים יותר ופחות טובים, ומתמרנים.

בתקופת הבחירות הייתה לי עבודה נחמדה, כתבתי למפלגת העבודה. נורא נהניתי מזה. תמכתי במפלגה בלי קשר, יצא לי לראיין המון אנשים נורא מעניינים והייתה לי תחושה שהנה, אני גם מתפרנסת וגם עושה משהו שאני מאמינה בו. אז זהו, את החלק של המתפרנסת? אתם יכולים למחוק.

בסופו של דבר הייתי אמורה להרוויח סכום חביב, 4000 לא כולל מע"מ, ואני לא מתייחסת להוצאות שהיו לי בדרך לשם, כי כל הראיונות היו טלפוניים. לא משהו שאני אתעשר ממנו, אבל סכום בהחלט חביב.

שלחתי שתי חשבוניות, שבינתיים כבר שילמתי עליהן את המע"מ מכיסי, וחיכיתי. וחיכיתי. וחיכיתי. מתי היו הבחירות? ב-28 למרץ, נכון? שקל לא ראיתי. כלום. בהתחלה התביישתי לנדנד, אני גרועה לאללה בזה, אבל מסתבר שאי נדנוד מתפרש על ידם כ"נו, היא כנראה לא באמת צריכה את הכסף, אז בואו נמשוך אותה עוד קצת." כשכבר התחלתי לנדנד הגעתי למחסום ה"מה את לחוצה, יהיה בסדר."

אני מבינה למה זה שהעסיק אותי לא לחוץ, לא הוא מקבל סמסים מהבנק שמודיעים לו שהוא ממש קרוב לתקרת האשראי שלו, ואני בטוחה שהוא לא מרגיש בחסרונם של ה-4000 שקל שלי. אבל מה לעשות? לי מסמסים ואני מרגישה בחסרונם. כמובן שזה הגיע לזה שאני, אני מרגישה לא בנוח עם הניג'וסים שלי. זה משהו בהחלט מקסים במוסר התשלומים לפרילאנסים - גם לא משלמים לי, וגם אני מרגישה כמו קבצנית שמבקשת נדבה ולא מה שמגיע לי ועבדתי עבורו.

כשהבנתי שזה שהעסיק אותי לא ממש פועל לטובתי התקשרתי ישירות למפלגה. מתברר שמשום מה יש להם רק חשבונית אחת, ושלא בטוח שכתוב עליה "העתק נאמן למקור". אין שום סיבה שהם יתקשרו להגיד לי את זה, ואז אני אוכל לפקסס להם מחדש ואולי אפילו להתאמץ לכתוב "העתק נאמן למקור", נכון? הרי אם אני לא רודפת אחריהם אני לא באמת לחוצה על הכסף, ואפשר למשוך אותי.

טוב, אני מניחה שעכשיו כשפרץ שר הביטחון כבר לא ממש מעניינת אותו רווחתם של הפועלים, אז מה אני מתלוננת?

 

נ"ב: שמעתי שהם מחפשים עכשיו כותבים, כדי להמשיך לתפעל את האתר. תעשו לעצמכם טובה, אל תכתבו להם עד שכל הנושאים הכספיים לא יוסדרו. בחוזה.

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 15/5/2006 11:10   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
86 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של negev ב-21/5/2006 06:54



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)