לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

מסעותיי עם אופטלגין


"איך השן?" שאל אותי אתמול הפטריארך, "וואלה, סבבה, אני לא יודעת מה התבכיינת כל כך כשעשית את השתלים שלך." הוא הנהן בראשו במבט של "כל כלב ביג'י יומו", והתפנינו כל אחד לעיסוקיו, הוא לעבודה, ואני לטפח את מערכת היחסים שלי עם הבחור המהמם מפריזון ברייק.

בהמשך היום החלטתי להפסיק לקחת אופטלגין. האמת היא שאוריאל אשם בזה (ובכל דבר אחר, כמובן, אבל בעיקר בזה) בגלל שהוא פולניה היסטרית. הוא כל כך הזדעזע מהסירוב שלי לקחת אנטיביוטיקה, שהחלטתי שעדיף שיכאב לי קצת, ושאני אדע אם עולה לי החום. מה גם שכך יכולתי להאשים אותו שנורא כואב לי רק בגלל שהוא פולניה היסטרית, ואני, אין הרבה דברים שיותר חשובים לי מאשר שיהיה לי את מי להאשים.

היום בבוקר התעוררתי והרגשתי כאילו מישהו תקע לי מוט ברזל דרך הלסת והאף ישר לתוך העין. כשיכולת המחשבה חזרה אליי נזכרתי שבאמת דחפו לי מוט ברזל לתוך הלסת, קיללתי במרץ, קודם מדדתי חום, לוודא שהכול בסדר (36.1, לדעתי אני דו-חי, מה שמסביר המון דברים) וכשראיתי שאין לי חום גררתי את עצמי לבקבוקון, טפטפתי ובלעתי. תוך חמש דקות ריחפתי בגן עדן משולל כאבים. אחלה חומר האופטלגין הזה, הרבה יותר יעיל מגראס המוות (לא שניסיתי, ובכלל, זה בלוג שמתנגד נמרצות לחומרים פסיכואקטיביים)


פינת התובנה היומית:

אם עושים את סלט העוף של אורנה ואלה בלי טרגון, בלי רוזמרין ובלי כוסברה, יכול לצאת סלט מעולה, אבל זה לא יהיה סלט העוף של אורנה ואלה.

 הלכתי לגסוס, היו שלום.


פינת התובנה היומית 2:

אם מטפטפים בטעות שמן לוונדר במקום אופטלגין זה לא עוזר בכלום לכאב ראש, אבל אח"כ לגרעפסים יש ריח לוונדר, שזה דווקא נחמד.

 

 

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 1/6/2006 17:45   בקטגוריות יום קטנות  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גע&quot;ס ב-2/6/2006 21:52



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)