לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

הרבה מתחת לשכר מינימום



היום קיבלתי שכר. דילגתי בעליצות למחלקת כח-אדם, לחצתי בשמחה את ידה של פקידת השכר, היא נתנה לי מעטפה, קיפצצתי בעליצות למחשב שלי, זמזמתי בהנאה כשפתחתי את המעטפה, ואז, בבת-אחת נמחק לי החיוך מהפנים, והרגשתי איך האוויר נשאב לי מהראות. 3000 שקלים. כן, בדיוק כך, אתם קוראים נכון. בדקתי שוב, כדי לראות שלא נפל להם אפס או משהו, אבל לא, 3000.


עכשיו, בניגוד לרושם שאני עשויה לעורר, נטיתי להיות רכיכה גמורה. הייתם שמים אותי ליד דמות סמכותית, ומקבלים ילדה מבוהלת בת שש, שנורא רוצה לרצות את כולם. זה הולך ומשתנה, אבל עדיין, שימוש במרפקים עולה לי בדם. בדרך-כלל אני מחכה עד שאני מתפוצצת, ואז נהיה בלגן גדול. לפני שבועיים תרגלתי אסרטיביות, כשנכנסתי לאחראי עלי ואמרתי שזה לא לעניין שלא נותנים לי מספיק עבודה. אבל היום, איך שראיתי את ההמחאה שכחתי שאני בחורה לא אסרטיבית, ושעטתי לכיוון המשרד של הסגן, כשאני מוכנה להתפרץ למשרד שלו בסגנון קרמר. המשרד היה נעול והמזכירה שלו נעלמה. עד שתפסתי אותה ירדו לי העצבים לרמה סבירה, ועד שהיא חזרה אלי ואמרה שזו רק מפרעה, והשאר יגיע בראשון, כבר הצלחתי לנשום כמו בן-אדם. כוס אמם של נוגשי העבדים האלה, זה כל מה שיש לי להגיד.


 


וכך בונים ברווז עיתונאי: קיבלתי משהו לתרגם, ידיעה מסעירה לפיה סבונים אנטי-בקטריאליים אינם משמידים וירוסים. הייתם מאמינים? שסבון שאמור להרוג חיידקים אינו הורג וירוסים? ומה? לא השיגו מענק מחקר כדי להוכיח את הברור מאליו? השיגו. לא עשו מחקר משווה שנמשך שנה, עם קבוצת ביקורת והכל, לפי כל כללי המחקר? עשו. והמסקנות? הושגו. אני מציעה כאן עוד כמה רעיונות למחקרים שיכולים להניב כותרות מדהימות:



  1. מחקר מגלה: משחה לטחורים אינה פותרת כאבי שיניים!!
  2. תוצאות מחקר חדש מסעירות את תחום המדע: צחצוח שיניים לא גורם לעיוורון! (תודה לנ.)

 

נכתב על ידי Xanty72 , 3/3/2004 16:31   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ר ב-4/3/2004 17:29



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)