לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

סיפור שמתחיל בגרגור מי מלח ונגמר עם הראש תקוע בתוך קקטוס


מנהג קטן חדש נפוץ בבית זה לאחרונה. אחריי כל ארוחה אני מגרגרת מי מלח, למען חניכיי יבהיקו וישגשגו ויהיו בריאים ולא תהיה לי דלקת ואני לא אצטרך לקחת אנטיביוטיקה שתעשה לי דלקת בנשרק'ה (עצה לוהטת: כדור פרוביוטי יחד עם האנטיביוטיקה. עברתי את העניין בשלום).

אתמול כשחזרתי מהעבודה אבא שלי, שישב בפטיו, כיאה להידאלגו שהוא אמור להיות, רצה לספר לי משהו, אז לקחתי את הספל עם מי המלח ויצאתי לגרגר בחוץ, כך אגרגר ואקשיב לאבי בו זמנית.

אבי היקר דיבר, אני גרגרתי, ובסוף הגרגור התכופפתי כדי לירוק את מי המלח בעציץ שעמד ממש לידי.

מה שלא שמתי לב אליו זה שבדרכי לעציץ עמד קקטוס עם קוצים כ-א-ל-ה גדולים, וכך, בהתכופפי תקעתי את הפרצוף ישר לתוך הקקטוס.

מייד צעקתי "איי!" אבל כשקמתי לחזור לדבר עם אבא שלי, הוא הסתכל בי והתחיל להיקרע מצחוק. מסתבר שהדייט שלי עם העציץ גרם לפרצוף שלי להיראות ממש כך:



"הו" אמרתי בבעתה כשמיששתי לעצמי את המצח וניסיתי לעקור את הקוצים החוצה, הכול מול עיניו של אבי, מולידי, היקר, שכבר היה שרוע על הרצפה מרוב צחוק "זה לא יוצא!" "חזק, תמשכי חזק" הוא חרחר, אבל לא, לא יצאו. בשלב הזה המלכה האם ירדה לראות על מה הרעש, וכמובן שבמקום לעזור לי, שהפרצוף שלי היה מלא קוצים כ-א-ל-ה גדולים, היא הצטרפה לאבא שלי על הרצפה, בשאגות צחוק.

בסופו של דבר הוא החליט להתגבר על הפחד שלו מדם, ובכמה משיכות הוציא לי את הקוצים ה-כ-א-ל-ה גדולים מהמצח. מאז קצת קשה לי לקמט את המצח. יכול להיות שמצאתי תחליף ביתי הולם לבוטוקס, לתקוע את הפרצוף בתוך קקטוס.

 

מונדייה.

נכתב על ידי Xanty72 , 20/6/2006 11:10   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
103 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-1/7/2006 20:02



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)