לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

תמיר


עכשיו אפשר להתחיל. תודה.


אה, הערת ביניים קטנה: תמיר שוב הופיע ונעלם. תמיר הוא תופעה מיוחדת בחיי, לפני ארבע שנים היינו חברים, ואדושם עדי שהוא עבד מאוד קשה כדי להיות חבר שלי. הכרנו בצ'ט והוא לקה במחלת הצ'ט החמורה מכולן: כתיבה בשלוש נקודות, מה שמהווה סעיף פוסל מיידי. אחרי חיזור עיקש הותשתי. נפגשנו, הזדיינו, היה סקס מעולה (הוא בשלישייה הפותחת) הוא הצהיר על אהבתו כל חמש דקות, ומייד כשנענה במבט מצועף וב"כן, גם אני אוהבת אותך", נבעטתי. בחיי, עד היום יש לי את סימני הבעיטה בתחת.


אחר כך הוא הכיר לי את אבנר המטורף. כשביני לבין אבנר התחיל ללכת, הוא שוב פצח בחיזור עיקש, שהפעם זכה להתעלמות גורפת. כמה שנים לא היינו בקשר, ואז, במגנט ה-"הו, היא תפוסה, כמה שהיא נחשקת" שלו הוא הריח שיש את משמו בשטח, והתחיל להתקשר בהתמדה, אחרי סינון מאסיבי מצדי הוא נעלם שוב. עכשיו אני התקשרתי, כי חשבתי לעצמי, "נו, גם לא ממש בא לי להכיר עכשיו את 49 וגם הוא בשלישייה הפותחת, למה לא?", בפעם הראשונה שהתקשרתי הוא ענה בשיא ההתלהבות, אבל ברגע בו הוא שמע שאין לי בנזוג, הוא הפסיק לענות לטלפון. מונדייה.



נכתב על ידי Xanty72 , 14/3/2004 22:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)