לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

אוח, נמאס לי!


היום בבוקר, אבא שלי, בצעקות, "אריאלה! אריאלה! מתי את הולכת היום לעבודה?", אני מקללת ואומרת שיש זמן, אז הוא ביקש שאני אלך לחנות, לסדר משהו במחשב, משום מה המשפחה שלי משוכנעת לגמרי שאני מבינה במחשבים. בקיצור, הלכתי לחנות, כמובן שלא הצלחתי למצוא מה הבעיה, ובדרך ראיתי את המלכה האם. האישה עמדה בחצר של החנות, שיער מכוסה ברולים (??!?!) והפה מכוסה בבנדנה ירוקה, ממש כמו במערב הפרוע.
אני אומרת לכם, מלכתחילה לא היה לי סיכוי להיות נורמלית.





פינת הסליזיות:
ידיד שלי עתיד לפתוח אתר למכירת מוצרי סקס (כמובן שכשיפתח תהיה יחצנות חסרת בושה, אינטגריטי לא בבית ספרנו!). לפני כמה ימים הוא שלח לי לינק לאתר, שאסתובב ואתרשם. העיצוב באמת נעים מאוד, אוורירי ולא מאיים, כזה שאפשר להסתובב בו אפילו בעבודה בלי להיות מובכת. אבל הטקסטים היו קצת בעיתיים, איך שנכנסתי התנפלו עלי כל-כך הרבה סימני קריאה, שמייד רצתי להתחבא מתחת לשולחן ולבקש רחמים.
החלטנו שהטקסטים זקוקים לשיפוץ, וזה מה שאני עושה ביומיים האחרונים. מה אגיד לכם, כזה עונג מזמן לא היה לי: אני גם לומדת על עולמם המופלא של צעצועי הסקס (ידעתם שיש דילדוס מזכוכית מחוסמת, ממולאים גליצרין, שאפשר לחמם במיקרו או להקפיא? בהחלט עושה לי נעים לחשוב על האינסטרומנט הזה), וגם נהנית להתפרע עם טקסטים סליזיים בצורה הכי מצחיקה בעולם, משהו בסגנון, "הויברטור הזה, לנשים במזל אריה, באמת יגרום ללביאה שלך לגרגר", לא ענק? אני חושבת שמצאתי את ייעודי בחיים.





ואחרון, כל הבנים, תסתכלו הצידה, היי, הנה ציפור!
כמה מגעילה צריך להיות כדי לזרוק טמפון ככה לפח? אני מודה, אפילו אני, פעם בחודש חודש וחצי מייצרת טמפונים מלוכלכים, אבל כמה מאמץ כבר דרוש כדי לעטוף את הטמפון המלוכלך בנייר טואלט? איפה חינכו את הנשים האלה?
נכתב על ידי Xanty72 , 16/3/2004 15:01   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lir ב-18/3/2004 17:05



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)