לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

חנוכת בית


היום משמו (אולי הגיע הזמן למצוא לו כינוי אחר?) עושה מסיבת חנוכת בית, ואיכשהו, כשהוא הזמין אותי זה היה הדבר הכי טבעי בעולם.

לפני שלוש שנים וקצת התפתלתי מייסורים כי הוא עזב, ועכשיו אנחנו מוצאים את עצמנו מדחקקים במסנג'ר, הוא שואל אותי על ספרים, אני שואלת אותו שאלות רפואיות (חי, כל היפוכנדר צריך רופא קרוב) או מבקשת שיעזור לי לתרגם מונחים רפואיים, וכאילו, הכול בסדר.

זה לא שאנחנו חברים הכי טובים טובים או משהו כזה, אבל נעים לי לדבר אתו, הוא מצחיק אותי, אני גוערת בו, לפעמים אנחנו אפילו מעמיקים (האימה!) ובטח היום בערב יהיה נעים לראות אותו.

מוזר לי לחשוב איך מכל הרגשות העצומים האלה צמחה סתם נעימות, אבל הנה, בפעם הבאה שישבר לי הלב (אבל מונדייה, בחייאת רבאק, האמת שמיציתי, כן? בוא נסגור שהבא נשאר, כאילו, שיעורים זה יופי, אבל אני בשלה לעבור לשלב היישומי, חןחן) הכול יהיה כתוב כאן: הדיכאון, ההתאוששות, אהבה חדשה, נעימות.

שוין, בחיי ששוין.

 

המלצות ספרותיות:

ג'וזף פיינדר - רצח בעיניים (טרם ראה אור, אבל ממש בקרוב) ספר מתח אידיאלי לחופשה. נגיד, אם היה מותר לנסוע לסיני, זה אחד הספרים שהייתי לוקחת. קולח, מותח, אי אפשר להוציא אותו מהיד, שנון, נחמד, ולא זוכרים כלום אחרי שגומרים לקרוא. בדיוק מה שצריך בימים טרופים אלה.

ישן, למי שאוהב פנטזיה: שיר של אש ושל קרח, שזו טרילוגיה שהפכה לחמשתולוגיה, אני גמרתי זה עתה את החלק השני ומחר אקח מהט' את השלישי - אחלה ספר פנטזיה, באמת, אבל רק לחובבי הז'אנר.

 

שבת שלום!

 

ושתיגמר המלחמה כמה שיותר מהר, אמן סלה.

נכתב על ידי Xanty72 , 11/8/2006 14:13  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-13/8/2006 20:20



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)