לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

עם מוליך, בלי דאודורנט, תודה


סו הלפ מי גוד, לא נגעתי:


 


הצ'ופ: אני הולך הביתה, יאללה ביי.


אני: אוי, אהמ, יש לי בקשה, ותרגיש נוח לסרב, אהמ, אתה מוכן לעבור דרך הסופרפארם לקנות לי טמפונים?


הצ'ופ: לא!


הצ'ופ: טוב נו, מאיזה סוג?


אני: פלייטקס נורמל


הצ'ופ: טוב, זזתי, ביי.


 


חמש דקות אחר כך, טלפון:


הצ'ופ: מה אמרת שאת רוצה?


אני: פלייטקס, נורמל, זו עטיפה צהובה.


הצ'ופ: אין פה שום עטיפה צהובה! ואין נורמל, יש רגולר, ויש עם דאודורנט ובלי דאודורנט, יש מלא סוגים! מה קורה פה?!


אני: נו, רגולר, ובלי דאודורנט.


הצ'ופ: למה? למה בלי?


אני: כי זה לא בריא (זה כנראה לא הזמן להסביר לו על ההתנגדות האידיאולוגית שלי לתחתוניות, תחתוניות מבושמות, סבונים אינטימיים וכאלה)


הצ'ופ: אוי, אבל יש פה כאלה עם עיצוב הרבה יותר מוצלח!


אני: של קוטקס, לא, לא כאלה


הצ'ופ: בטוחה? יש להם עטיפה מעולה.


אני: בטוחה.


 


שעה וחצי אחר כך, בביתו של הצ'ופ:


הצ'ופ: את יודעת, אני מרגיש שלא קנינו את המוצר הטוב ביותר, הקוטקס נראו הרבה יותר שווים.


אני: אין להם מוליך, זה לא שווה כלום.


הצ'ופ: מוליך?


אני פותחת טמפון ומראה לו (לא מדגימה, מראה, סוטים!) איך מוליך עובד.


הצ'ופ: אלוהים, מה יהיה בשלב הבא? טורפדו קטן שיוביל את זה ישר למקום?


 

נכתב על ידי Xanty72 , 30/3/2004 14:27   בקטגוריות תמיד אהבה  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שולה שמרלינג ב-1/4/2004 03:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)