לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

אביב הגיע, סקס בא


זוכרים שהבטחתי יחצנות? זוכרים שהבטחתי סקס? אז הנה, הגיע הזמן לקיים.

כבר שנים שת' מפנטז על הפרוייקט הזה, אתר למכירת צעצועי סקס שלא יהיה סליזי ומרתיע, אלא להפך. כבר הייתי בטוחה שהוא לעולם לא יפציע, אבל הנה ההבדל האמיתי בין אנשים בעלי חזון ואנשים קטני אמונה.

תמיד היו שני דברים שהפריעו לי באתרים למוצרי סקס: החלונות הקופצים - שהרי עד היום חקוקה ברשתיותיי הדמות הנואשת של אבא שלי, שבצעקות "אריאליטה! אריאליטה!" קרא לי, כדי להודיע לי שהוא לחץ בטעות על איזה לינק, ומאז מתנפלים עליו אלפי אתרים ושכל פעם שהוא סוגר חלון נפתחים עוד שלושה (מסכן, קצת טכנופוב האיש) - והעיצוב, שנוטה להיות סליזי ומביך.

והנה, היאח! לא זה ולא זה. עיצוב מקסים, כזה שמאפשר לשוטט באתר גם בשעות העבודה - לא שאתם אמורים לשוטט באתרים למכירת מוצרי סקס בזמן העבודה, פרזיטים! וגם, החלונות אינם קופצים.

מה עוד? צעצועים שאפשר להשיג רק שם, ובמחירים זולים מאוד יחסית לחנויות (שאני באופן אישי בי-כלל לא מחבבת, הן נוטות להיות סליזיות מדי לטעמי.

בקיצור, שמחה, וששון.

ואני כמובן מחכה לדיווחים נלהבים.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 4/4/2004 19:49   בקטגוריות האינטרנט הזאת  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ro ב-5/4/2004 08:35



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)