לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

רעה אריאלה, פויה!


זה התחיל בכאב טורדני בקרסול השמאלי ונפיחות. אז הפסקתי לרוץ, ושכנעתי את עצמי שהליכה במהירות 7.5 קמ"ש זו לא ריצה, מה פתאום? זו הליכה ממש מהירה! לא ריצה! ברור?!

אבל הקרסול לא התרשם מההבדל הסמנטי שבין ריצה והליכה, והגיב בהתנפחות נוספת. דווקא הקרסול שלי נראה טוב כשהוא קצת נפוח. האקס שטען שיש לי קרסוליים דקים מדי ידע על מה הוא מדבר. אז הלכתי עוד קצת, שההליכון לא יתבאס. זה נגמר בישיבה על הספה כשסביב הקרסול כרוכה מגבת ובתוכה קרח. שוס.

בהתקף ההתעמלות הקודם שלי, שהיה לפני שבע שנים ונמשך שנה וחצי, עינת הסתכלה בי יום אחד במבט מיואש ושאלה, "תגידי, שקלת פעם לעשות משהו בצורה לא אובססיבית?" פפחח, אני? לעשות משהו בצורה לא אובססיבית? שטויות.

אתמול הלכתי לאורתופד, ששלח אותי לאולטרה סאונד כתף (הכתפיים שלי לא סימטריות בצורה מבהילה. אני ממש קווזימודו!) לצילום ברגל ולבדיקת EMG בכף הרגל, שתבדוק למה היא נרדמת לי בזמן פעילות.

"אז עושה הרבה התעמלות, נכון?" שאל האורטופד בצער.

"כן." "אני לא מבין למה לא מקשיבים לאורתופדים. זה לא בריא, זה לא בריא כל השטויות האלה. רוצים התעמלות? אתם הולכת קצת, חצי שעה, לאט לאט. לא מהר מהר כמו משוגעים התקף לב מקבלים!"

היום החלטתי להתעמל מסביב לפציעה, כמו שאמרה המדריכה המהממת מ"יורדים בגדול" (הגירסה האמריקאית, באמת אין לי סבלנות לציפיטפוט) שאפשר לעשות, אז נתפס לי הגב ואני בקושי יכולה לזוז.

החדשות הטובות הן שאני לא יכולה לעלות על ההליכון, אז הקרסול יוכל להתרפא בנחת.

 

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 8/9/2006 19:02  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיים שלי מתים ב-11/9/2006 18:59



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)