לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

תשמעו, ללא ספק, אני מזדקנת


היום היה לי יום צילומים סוער, שימשתי כדוגמנית מחשוף, ב'מת ב'מת. מסתבר שהעור של עצמי זה לא משהו שאני רוצה לראות באקסטרים קלוז-אפ, הו לא, ממש לא. ולחשוב שעד היום חייתי את חיי כשאני בטוחה שיש לי עור מושי מושלם ומהה-מהמם, כוס אמק ערס.

אבל לא, לא בגלל זה אני חושבת שאני מזדקנת. נכנסתי היום לבלוג פיקטיבי, של איזה בן תשחורת אחד שטוען שהוא הביא להתאבדות של החבר הכי טוב שלו, ומשם עקבתי קצת אחרי לינקים, והגעתי לבלוג של עולל בן 13 שכתב שם משהו כמו "נורא בא לי חברה, אבל נראה לי שכל החיים אני אצטרך להתספק ביזיזות, ועד שמישהי נהיית חברה שלי, היא הבתולה מרי." (נו, או משהו בסגנון, אתם לא מצפים ממני לחקות את הסגנון הקלוקל של הנוער, נכון?).

עכשיו, בספר התורה, אני יודעת שכל דור חושב שהוא המציא את הגלגל, ומצד שני כל דור חושב שהדורות שהגיעו אחריו הם ערימת זבל מטופשת, אבל האמונה הבסיסית שלי גורסת, או גרסה, עד המפגש עם זאטוטי האימים, שבאופן עקרוני כולנו אותו דבר, ושלא באמת כל בנות ה-12 הן שרלילות פרועות ומגולחות ערווה. אבל עכשיו, אחרי שקראתי את הילד בן ה-13 שטוען שהוא יצטרך להסתפק ביזיזות, כי מי מאמין באהבה בכלל? אני מבועתת אימים.

אולי אני קצת אינפנטילית, אבל מה שאני רציתי בגיל 13 זה שמלך הכיתה יתאהב בי, ויציע לי חברות, ואולי נתנשק, אבל בלי לשון. פשוט לא ידעתי שיש אופציה של לשון.

אני מרגישה קצת דרוסה למען האמת. יזיזות הוא רוצה, בגיל 13. איזה פחד.

נכתב על ידי Xanty72 , 5/10/2006 00:01   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-21/10/2006 09:03



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)