לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

לפעמים הבלוג הזה נכתב מעצמו


בהמשך לפוסט הקודם, ולתהיות שעלו בנוגע למה לעזאזל זה סירינגה (מתוך "סורבה מלטף בניחוח תפוחים ירוקים וסירינגה) טרף קל לקח על עצמו משימה כבירה, ואז חגית התערבה, והתברר שסירינגה זה לילך. לילך, כזה פרח חמוד וחף מפשע, מה לו ולסירינגה?

פתאום שמתי לב שכמעט בכל המוצרים הקוסמטיים יש כל מיני דברים עלומי שם לגמרי, שאמורים לשכנע אותנו שזה לא חרטה, לא, כאן מדובר במדע! מכיוון שיש לי המון עבודה ושום מוטיבציה לעשות אותה, עשיתי חיפוש קטן, ותראו מה מצאתי:

 

הנה תיאור קצר ומסעיר על קרם פנים של לנקום:

 

על מנת לשמר את הלחות הקיימת בעור ולספק לו תוספת של לחות אופטימלית, לנקום פיתחה את אקווה פיוז´ן. מדובר בטיפול המבוסס על אקווה סלולר – תרכובת הפועלת על פי גישת הביוממיטיזם המחקה את  הרכב ופעולת המים בתאי העור. תרכובת זו מפגינה יכולת התמזגות מושלמת עם המים בתאים. התכשיר החדש מספק לעור את החומרים הבסיסיים המרוכזים בקומפלקס 'אקווה סלולר' - כמות כפולה של NMF (גורמי לחות טבעיים) ואף מעשיר את העור ב- 16 יסודות חיוניים. הלחות חודרת אל העור באמצעות אוסמוזה, ומאחר והזיקה עם המים בתאים היא מושלמת, ההטמעה וההתמזגות בעור  ובמי התאים היא מידית. על מנת לאפשר דיפוזיה – חילחול  אופטימלי ומתמשך של האקווה סלולר ללב השכבה הקרנית, השתמשו מדעני לנקום בביוספרות – מוליכים חכמים.

 

 

זה, כאילו, מדהים. גישת הביוממטיזם! אוסמוזה, דיפוזיה, אני צריכה כזה! מכיוון שהמשחק מצא חן בעיניי המשכתי לחברה הבאה, הפעם החלטתי ללכת על השפיץ של הפירמידה הקוסמטית, אחת מהחברות שאני תמיד מסתכלת במוצרים שלהן בערגה ואף פעם לא קונה, פשוט כי אין לי כסף, גארלן, והנה כתבה עליהם:

 

חברת הקוסמטיקה `גרלן` משיקה בימים אלה קרם רב תכליתי העונה לשם `סחלב אימפריאלי`. הקרם מתיימר להחליף את כל סוגי הקרמים שהכרת עד היום: קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים, קרם צוואר וסרום וכך למנוע את תהליך ההזדקנות ללא כל צורך בתכשירים משלימים. מחיר הקרם עומד על 1,972 ש"ח (50 מ"ל)

 

ואז סתם הרצתי חיפוש על "קרמים לעור בוגר" והגעתי לפיסת השירה הזו, על קרם של "קריטה":

 

טיפול הלילה המשלים את הקרם ליום. מרקמו עשיר יותר, אך הוא נספג במהירות ומרגיע את העור. בנוסף למרכיבים שבקרם ליום, יש בו חלבון לחיזוק הסרמידים, הדבק הבין-תאי, שמטרתם לשפר את מיצוקו של העור. נוטלים כמות קטנה של קרם ביד ומחממים, ואז מושחים על הפנים בתנועות ליטוף קלילות כלפי מעלה, על הצוואר ולאחר מכן כלפי מטה. 50 מ"ל, 726 שקל.

 

אז נכון, כשקוראים את זה ככה, בשביל הדאחקה, נורא קל לצחוק על עצמנו שאיזה סתומות אנחנו שאנחנו קונות את השטויות האלה, אבל נכון יש קטע כזה, בקרמים, שהתיאור נשמע תמיד נורא משכנע? אני כבר מדמיינת את עצמי מול קרם פנים שכתוב עליו, "הקרם הופק ממיצוי הפרשות רקטאליות של יחמורים מזן נדיר שעומד לפני הכחדה. בעונת האביב, כאשר התפריט של היחמורים מתבסס אך ורק על פרח הווקסוס פסיפלורה ההפרשות הופכות עשירות בפיטואסטרוגנים שמחקים את הפעולה הטבעית של הדרמיס ומזרימים ביעילות קולגן למקומות הרצויים", ולחשוב לעצמי, "בואנה, אני חייבת קרם שמבוסס על הפרשות רקטאליות של יחמורים!" במקום, "אלוהים, למה שאני אמרח לעצמי חרא של יחמורים על הפנים?!"

 

ובנים: אם מישהו מכם מתכוון לכתוב על כמה שאנחנו טיפשות ומאמינות לשטויות האלה, אני אעבור לשטויות שלכם, והן לא יותר זולות, או פחות דביליות.

נכתב על ידי Xanty72 , 26/10/2006 18:32  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דרדסבא ב-30/10/2006 22:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)