לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

יום שופינג זה כיף חיים! (מלא המלצות צרכניות, יס יס)


"אין לי מה ללבוש," נאנקה אמא שלי בצער מול הארון.

"אין בעיה, ברביעי ניסע לשופינג!" עודדתי אותה, והיום, תאמינו או לא, כיוונתי שעון ל-8:00, ובשעה 11:00 כבר הייתי מעומלת, מקולחת ובדרך לתל אביב. טוב, אני יודעת שלעשות את שני הדברים האלה בשלוש שעות לא נשמע כמו כזה הישג, אבל כל מי שיודע איך אני בבקרים מבין שזה מקביל למהירות האור.

אה, קודם כל, קניתי דיאודורנט של weleda, משהו טבעי על בסיס לימונית ואקפליפטוס, ואני מצטערת להודיע שאולי זה טבעי, אבל דאודורנט זה לא. מזל שאחי נסע אתנו באוטו בדך חזרה וכך כשאמא שלי שאלה אותו בחשדנות "שמת דאודורנט היום?" יכולתי להביט בו בגועל ולהגיד, "נו, באמת!" (אין מה לעשות, גברים מאשימים את הכלב, נשים מאשימות גברים)

אכלנו קודם במסעדה אורגנית טעימה לאללה בבן-יהודה שטראסה. ממש נהנינו, חוץ מעוגת הגזר. אין מנוס מלקבוע מסמרות: קמח מלא לא הולך טוב בעוגות. פשוט לא.

אמא שלי מצאה בגדים מעולים אצל יעל אורגד, יעל לב ורונן חן. זה נחמד. פעם נשים לא ממש יכלו להשיג בגדי קז'ואל נחמדים בארץ. זה היה או בגדים לנערות, או בגדים לנשים כבודות. חלף עבר לו.

אבל נו, זה לא כזה מעניין, החלק המעניין התחיל בחנות הנעליים שנכנסנו אליה, והמוכר שם היה חתיך מדהים, מין יופי גברי ומעודן שגרם לי לבהות בו בתשוקה ולחלום על שלושה ילדים. כרגיל, נראיתי כמו צ'פצ'ולה, אז ברגע שהוא הלך למחסן להביא את הנעליים מרחתי ליפסטיק, וסידרתי את הציצים בתוך החזיה (טוב, בסדר, אין לי ציצים, זו הייתה גוזיה, ואין מה לסדר, אבל העיקר הכוונה!)

"ראית איזה חתיך הוא?" שאלתי את המלכה האם, שהביטה בי בבעתה, ואמרה, "הוא בן 25! תפסיקי להסתכל עליו ככה!" כן, הפכתי לזקנה אשמאית, זה נורא עצוב. כשהוא חזר חייכתי אליו בפלרטטנות, אבל כשהוא הביט בי קצת עקום נזכרתי ששוב יצאתי בלי השן התותבת והוא נאלץ לחזות בחור בין השיניים שלי. מעולם לא שנאתי את רופא השיניים כבאותו רגע! זה לא מנע ממני להמשיך להתחנחן ולפלרטט, פשוט חייכתי בפה סגור.

הוא היה נחמד, בכל זאת, מוכר בחנות, ונראה לי שהוא היה מאוד משועשע ממבטיי העורגים, אבל לא היה חסר הרבה שאמא שלי תסחוב אותי מהאוזן החוצה ואז תכניס אותי למנזר.

אני חושבת שאני מאוהבת. אלוהים, התאהבתי באל באנדי!

 

נכתב על ידי Xanty72 , 8/11/2006 21:41   בקטגוריות יום קטנות  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דרדסבא ב-11/11/2006 09:55



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)