לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

הו סנט בנדיקטוס


היום הלכנו, זוגתי ואני לאכול ארוחת בוקר במקום חדש "בנדיקט", (בן יהודה פינת ז'בוטינסקי) שמתייחד בזה שהוא מגיש ארוחות בוקר מכל מיני מדינות לאורך כל היום.

הלכנו לשם בשמחה, ובשמחה הגבנו למראה התפריט שהכיל דברים מגניבים כמו "אגס בנדיקט" (דה) או ארוחת בוקר אנגלית, שזו ארוחת הבוקר הכי שמנונית, מגעילה ומושחתת בעולם. אך אבוי! קהל רב צבא על דלתות המוסד המפואר, והרבה התבאסנו לחשוב שנצטרך לחכות עד בוש לארוחת הבוקר שלנו, אבל לא, לא ולא! ואתם יודעים למה? כי אנחנו שתי מפלצות לא אופנתיות, יס יס!

שתינו הודענו למארחת שאין לנו בעיה לשבת על הבר לאכול, "אהמ," הסתכלה עלינו הפעוטה האופנתית, "אני אראה מה אני יכולה לארגן."

למרבה הפלא, שנייה וחצי אח"כ, ולמרות שלא היינו ראשונות בתור, ואפילו לא הזוג הראשון בתור, הושיבו אותנו לאחר כבוד, לא על הבר, אלא בשולחן. מאוד שמחנו, אד שמבט אחד על האנשים שיושבים בבר הבהיר לנו שפשוט לא נמצאנו ראויות לשבת שם: על הבר ישבו רק פעוטות שלובשות מידה 36 בסקיני ג'ינס ונעלי בלט חמודות. ואנחנו, אללי, אנחנו בכלל לא כאלה! האמת שמבט מסביב חשף שאנחנו כנראה היחידות (חוץ מהאישה ההריונית מאחורינו) שלא לובשות סקיני ג'ינס מידה 36 ונועלות נעלי בלט חמודות. זה כזה מיוחד ואופנתי, סקיני ג'ינס ונעלי בלט חמודות! וגם המון עיטורים של גולגלות! מיוחד! אין כמו אופנה כדי לבטא אישיות וייחודיות, ממש כך!

לזכות המקום יאמר שהוא ברנז'אי עד גועל (לא ידענו! לא התכוונו!) לידי ישבה יונית לוי לבושה ב, איך ניחשתם? סקיני ג'ינס! אבל יונית, בגלל שהיא באמת מיוחדת, נעלה עם זה מגפונים, אמירה אופנתית אישית, יס יס. מאחורינו ישבו יוני דותן ואיזו מלכת יופי שהוא יוצא אתה, כן, גם היא לבשה סקיני ג'ינס ונעלה נעלי בלט חמודות. מדהים.

אה, האוכל? בסדר, רק שהכול התחרבש להם. השתייה הגיעה לקראת הסוף, הלחמניות נגמרו, הקפה לא הגיע בכלל, המנות לא הגיעו בצורה מתוזמנת, בקיצור, בלגן גדול במטבח. כל זה מובן לאור העובדה שהמקום עדיין בהרצה, בכל זאת, יסורי התבגרות וזה. מה שלא מובן זה למה הם לוקחים מחיר מלא בתקופת ההרצה, כשהם עדיין לא יודעים לעבוד כמו שצריך. זה מקובל במסעדות בארץ, וזו בושה וחרפה. הם אמורים להתמקצע ולפתוח את המסעדה, או להריץ את המסעדה במחירים נמוכים יותר מאשר התפריט הרגיל. המצב הנוכחי לגמרי לא לעניין.

אחר כך חזרנו הביתה, ואני כתבתי 100 פעם "אני לעולם לא אבגוד באורנה ואלה שוב. אני לעולם לא אבגוד באורנה ואלה שוב!"

 

אה, וסליחה, אבל ביצה רכה עם קצת שמנת חמוצה וגריסיני אחד ב-12 שקל? מה הם לקחו לפני שהם תמחרו את המנה כך?!

 

נכתב על ידי Xanty72 , 11/11/2006 18:39   בקטגוריות בשבתי כמבקרת תרבות  
79 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברווזה ב-17/11/2006 16:40



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)