לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

וין, איך עשית לי את זה, וין?


אתמול גע"ס שוב לקחה אותי לסרט. הפעם בסינמה סיטי, איך שאני אוהבת את הסינמה סיטי! זה כזה מקום מגניב, אני בעיקר אוהבת את הדוכנים שמוכרים שטויות, נגיד, קישוטים של פקאצות לטלפון? לי כרגע יש קישוט מהמם שאוריאל שלח לי ובזמנו הוא חטף בגללו צעקות איומות, אבל הוא מתחיל להתבלות, ואני חייבת קישוט פקאצות חדש לפלאפון (רמז, כן, ככה נראה רמז).

הסיבה להתכנסות הפעם הייתה סרט חדש של סידני לומט, בכיכובו של וין דיזל השולתת!!1 נו, מישהו אכל פה לשנייה את הפוזה עם סידני לומט? אותי רק עניין וין השולתת!!1

כבר כתבתי פה רבות על הקסם שהבבון הזה מהלך עליי. זה לגמרי לא ברור. אני לא חושבת שבעולם המציאותי הייתי מדברת בכלל עם מישהו שנראה כך, שלא לדבר על משהו מעבר לדיבורים, ובכל זאת, יש לי פינה חמימה בלב, ובעוד כל מיני איברים, לוין השולתת!!1

האמת המרה היא שכשאני הולכת לראות סרט עם וין השולתת!!1 זה לא בגלל כישורי המשחק שלו, שמתמצים בשתי הבעות: כועס ונורא כועס, אבל בגלל כישורי המשחק של השרירים שלו. כישורים יוצאים מגדר הרגיל. וגם כי רוב הסרט אני מדמיינת איך וין מוריד לי נבוט בראש ואז, בזמן שהכרתי מעורפלת, הוא עושה לי דברים שלו הייתי בהכרה אין שום סיכוי שהייתי מסכימה שיעשו לי.

טוב, כל ההקדמה הארוכה הזו באה כי ניסיתי לחמוק מהנושא הכואב: בסרט הזה וין שמן. ולא קירח. כן, כמו שקראתם. לא חטוב, ושעיר. או במילים אחרות, שמן ולא קירח. אה, והוא גם מנסה לשחק, אבל על זה אני לא רוצה לדבר בכלל.

רוצים המחשה של הזוועה? אני אצרף צילום, אבל אני לא רוצה בעצמי אחראית לתוצאות.

נו, אמרתי שהוא שמן ושעיר, אתם חושבים שצחקתי?!

 

וין במצבו הטבעי והנחשק.


במסגרת פינתנו החדשה "פינת הקינוח המופרך":

המצרכים:

1 בננה

קינמון

כף סוכר

קורנפלקס

 

מקלפים את הבננה, חותכים לעיגולים מפזרים מעל קינמון וסוכר ומכניסים למיקרו לדקה.

בינתיים בקערה שמים קורנפלקס.

כשעוברת הדקה זורקים את הבננה החמה לתוך הקורנפלס, ומערבבים.

משום מה, זה נורא טעים.

 

אפשר לעשות אותו דבר עם תפוח עץ.

אבל עם בננה זה יותר שווה.

 

 

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 15/11/2006 21:31   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
90 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mגרדת ב-27/11/2006 08:28



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)