לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

עדיין יש צדיקים


שלשום נשקלתי, וראיתי שהגעתי לגבול הדיאטה. גבול הדיאטה הוא המשקל העליון שאני מרשה לעצמי להגיע אליו, והפעם עברתי אותו באיזה 300 גרם, מה שמייד גרר שתי תוצאות לוואי:
1. יסורי מצפון והלקאה עצמית
2. הרהורים עמוקים בנוגע למהות הדיאטה שאנקוט בה.
יש את דיאטת שאנל, לפיה מיום ראשון עד חמישי לא אוכלים פחמימות, ובשישי שבת אוכלים כמו בהמות, ויש את דיאטת אווה, שגורסת שיש לאכול 1000 קלוריות ביום, לא משנה באיזה הרכב, ובשישי שבת לאכול כמו בהמה. הדיאטה האהובה עלי היא לאכול כמו בהמה בכל ימות השבוע, אבל היא מביאה אותי לגבול הדיאטה, וכמו שאני אוהבת לאכול, אני אוהבת גם להיות רזה, שזו בעיה חמורה.
לכבוד שאני בדיאטה קניתי קופסת דובדבנים, והבאתי אותם לעבודה. בעבודה כולם התנפלו על הדובדבנים שלי (אוח, זה נשמע גס), ואז י', שאל, "מה פתאום את אוכלת כל-כך הרבה פירות?", כמו נקבה טובה עניתי, "אני בדיאטה", י' מלמל "פסדר", ולקח עוד שני דובדבנים, ואז, חצי שעה אחר-כך, הוא פתאום הציץ מעבר למחיצה ואמר, "מה פתאום את עושה דיאטה? את נורא רזה!". יש אנשים ששמור להם מקום בגן-עדן, בחיי.

והמלצה ספרותית: "הנעלמים" של הרלן קובן, גם מותח שאי אפשר להוריד מהיד, גם חכם, גם עם הומור משובח, וגם מפתיע פעם אחרי פעם אחרי פעם.
נכתב על ידי Xanty72 , 10/5/2004 17:38   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שאנל ב-11/5/2004 11:08



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)