לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

שיר הלל לדגדגן


הודעה למנויים: שוב תפוס לי הגב. וכך אסתובב לי במסדרונות, עקומה, תומכת בידי בגבי הדואב, וממלמלת, "אוח אוח אוח, אני כה זקנה...".


אבל כל זה לא משנה, מכיוון שאני קוראת ספר שעושה לי כל כך הרבה נחת, שאפילו כאב גב קטן עלי. "האישה, גיאוגרפיה אינטימית", מאת נטלי אנג'ייר, ספר שמתעסק כולו בביולוגיה נשית. ומכיוון שזו אני, אני חייבת להתחיל בהשמצה: התרגום של הספר מחפיר, לא פחות מזה. בדרך ככל בתרגומים גרועים אני מחזירה בראש את המשפט לאנגלית, כדי לנסות להבין מה הייתה הכוונה המקורית, הפעם אפילו זה לא עזר.


ואחרי מסכת ההשמצות, אני יכולה להגיד בשקט שזה ספר עיון מרתק. פרק אחרי פרק הוא עובר על מאפייני הביולוגיה הנשית, ומסביר אותם. אמנם נו, קצת יותר מדי קסם הוסת וחמדת הדגדגן, אבל כאן אני מתלוננת מתוך הנרגנות הטבעית שלי.


אחד הדברים שהכי שעשעו אותי בספר היה כשהמחברת תיארה נשים שלוקות במשהו שנקרא AIS, בעצם הן לא ממש נשים, כעוברים הן היו מיועדות להיות זכרים, אבל חסר להן הגורם שקולט טוסטסטורון, מה שגורם להן לייצר אשכים מנוונים בתוך הגוף, ונרתיק שלא מוביל לרחם ושחלות, סתם צינור שנגמר בכלום. מה שמעניין הוא המאפיינים הפיזיים של הנשים האלה: הן גבוהות, חטובות, בעלות שער שופע, עור פנים מדהים ושדיים גדולים. בקיצור, כל הסמנים הביולוגיים שאמורים לאותת לגברים, "הנה נקבה ששווה להרביע", והרבעה שלהן תסתיים בכלום. אין ספק שכשהטבע מחליט להיות אירוני, הוא יודע איך לעשות את זה.


בינתיים הפרק החביב עלי הוא הפרק על הדגדגן. רק אני לא ידעתי שמה שאני רואה זה רק השליש העליון שלו? שיש עוד שני שליש שמתחבאים בתוכנו? ועוד שאלה לאמהות כאן: כשאתן מלמדות את הבנות שלכן "זה אף, וזה פה, וזה טוסיק", אתן גם מגלות להן שיש להן איבר קטנטן שכל התפקיד שלו הוא לעשות לנו נעים?


ואסיים בציטוט קטן: "ולא רק זאת שהדגדגן מריע לאישה המפגינה את שליטתה; הוא מריע בקול גדול. בריבוי אורגזמות אנו רואים את הראיה החותכת ביותר לכך שהאלה קליטוריס עוזרת למי שעוזרות לעצמן. אולי נדרשות מספר דקות כדי להגיע לפסגה הראשונה, אבל לאחר שאלפיניסטית נמרצת מגיעה לנקודה זו, היא מוצאת שם כנפיים להמשך הטיסה. היא אינה צריכה לשוב ולרדת למרגלות ההר כדי להעפיל אל הפסגה הבאה; היא יכולה לדאות כמו עוף דורס על זרמי התענוג".


לא מקסים? ועוד אחד, שקרוב במיוחד ללבי, בהתייחסות לחומרים מערפלי תודעה שעשויים לעזור לנשים להגיע לאורגזמה, "אבל מריחואנה עדיין עומדת לרשותנו, ומריחואנה עשויה להיות מדריך מין וחשמלאי מעולה, ולהביא את אורותיה של ברודווי לנשים שבילו שנים רבות באפלה פריג'ידית".


ונסכם בברכת מולטי אורגזמות לכולן.  


 

נכתב על ידי Xanty72 , 12/5/2004 17:53   בקטגוריות נשרק'ה ואני  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *ארז ב-1/6/2004 00:03



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)