לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

עדכון פריזאי


 

טוב, כן, פריז, ושוב חם כמו בגהנום. אני מתחילה לחשוש שמא אני מביאה אתי את החום לפריז. בפעם האחרונה שהייתי כאן ישישים צרפתים נפלו כמו זבובים בגלל החום, והנה, גם הפעם, חם חם חם. באופן בסיסי זה נחמד, חוצמזה שאסור לי לשכוח להתמרח, למה שאני, שיש לי עוד מה-זה עדין ויי ויי ויי, תנו לי שתי דקות בשמש והפכתי ללובסטר שלוק היטב.


חוצמזה, אחרי שני ביקורים קודמים שבהם הגבתי בבוז לכל מי שאמר שהצרפתים לא נחמדים, הגיע תורי להיווכח בזה. כמובן שאני מאשימה בזה את הצ'ופ, כי עובדה, הייתי פה פעמיים והם התייחסו אלי טרה-ביין, אבל הוא טוען שאני בכלל לא שמה לב למה שקורה סביבי, וגם בפעמים הקודמות הם היו לא נחמדים, רק שלא שמתי לב. כמובן, זו שטות, אני, שפולניה, אם מעליבים אותי, מייד אני מתעלבת כדבעי, אין סיכוי שהייתי מחמיצה שתי הזדמנויות להעלב, ובגדול. ברור שיש לתלות את חוסר הנחמדות שלהם בנוכחות של הצ'ופ, הם פשוט רואים בחורה מרהיבה כמוני ומסתובבת עם מישהו, ומרוב צער מתחילים להתייחס מגעיל, נו, זו כנראה הדרך הצרפתית למשוך בצמות או משהו.


בינתיים סימנו מלא "וי": אתמול היינו בשער הניצחון, טיילנו בשאנז אליזה, הלכנו למוזיאון האינוולידס ואז מוזיאון רודאן (המוזיאון האהוב עלי בפריז, ואם יש מישהו שיכול להסביר לי למה הוא מפסל כפות ידיים ורגליים כל-כך גדולים, שתבוא עליו הברכה). היום היינו בלובר, התלוננתי ללא הרף. היינו במגדל אייפל, אי אפשר היה לעלות עד למעלה, התלוננתי. אחר כך הלכנו לאנג'לינה, לשתות שוקלה שו, הפעם התלוננתי על המחיר, כאילו, כוס אמק? שישה וחצי יורו לקנקן שוקו? אבל טעים.


חוץ מזה באמת נחמד ונעים כאן, יש לנו דירה מקסימה, והעיר הזו עושה לי נעים בפופיק.


למי שיש המלצות למקומות נחמדים, זה הזמן חברים!


(אה, והם באמת גם לא משתמשים בדאודורנט המגעילים האלה)


 


 ואיך אפשר בלי עדכון במצב הגב: כנראה זה אכן היה בכליות או בדרכי השתן, ועם אנטיביוטיקה, סדורל, פרוביוטיקה וכדורי חמוציות, טפו טפו טפו, המצב די השתפר.

נכתב על ידי Xanty72 , 20/5/2004 21:47   בקטגוריות תמיד אהבה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמל"ש ב-24/5/2004 11:46



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)