לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

עוד תגלית מדעית מפעימה


אתם בטח זוכרים שסיפרתי לכם שמבחינתי רק הט' ואוריאל כשירים לענות לי על השאלה, "אם רצתי 25 דקות במהירות 8 קמ"ש, מה המרחק שעברתי?" וכך כל פעם הייתי שואלת, אחד מהם היה עונה לי, והכול היה סבביין. אבל אתמול, אתמול אחרי הריצה עליתי אונליין ושאלתי את הט', "אם רצתי חצי שעה במהירות 8.2 קמ"ש, כמה רצתי?", והט', בייאוש תהומי, שאלה, "אריאלה, אם רצת במהירות 8.2 קמ"ש חצי שעה, איזה מרחק עברת?" "המפ..." אמרתי לעצמי. "זאת בטח שאלה מכשילה!"

עזבתי את זה והלכתי להתקלח.

 

 כי במקלחת, ברגעים האלה שבהם המים החמים מרגיעים לאט את הצמרמורת של העור החשוף, כשהפטמות קודם מזדקרות בגלל הקור, ואז נרגעות ומוורידות מרוב עונג, כשהאדים עוטפים אותי בענן בשום...

 

(שתי השורות הקודמות נועדו לקוראים חובבי התיאורים, שלא תגידו שאני מתקמצנת עליכם)

 

אז במקלחת, פתאום הבנתי: אם רצתי חצי שעה במהירות של 8.2 קמ"ש, הרי שבפועל רצתי 4.1 ק"מ. ממש ראיתי את האור. בצהריים, כשהלכתי לאכול עם המשפחה לכבוד יום ההולדת של השאטני, שיתפתי את כולם בתגלית המדהימה שלי, ומשום מה לאבא שלי נהיה מבט של, "אבל למה לא השארנו אותה בבית-חולים, כשהאחות אמרה שהיא מפגרת?"

 

סיפור מהחיים: אמא שלי, בת 25, פחות משנה בארץ, לידה ראשונה, תינוקת שהקדימה את הגעתה בחודש שלם, כך שאמא שלה, AKA סבתא שלי, לא הספיקה להגיע מארגנטינה, שוכבת לבד במחלקת יולדות, כשהאחות נכנסה וצעקה, "מי זאת גברת רבינוביץ' שיש לה ילדה מפגרת?"

 

בקיצור, במקלחת של היום בבוקר הייתה לי הארה נוספת: באותה דרך אני יכולה לחשב כמה רצתי ברבע שעה, או בעשר דקות, או בכמה שבא לי. אני בעצם יכולה לבד לחשב אם רצתי X זמן במהירות Y קמ"ש, מה המרחק שעברתי. העתיד מזמן לא נראה בהיר כל כך.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 22/1/2007 10:21  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אריאלה ב-27/1/2007 22:12



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)