לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

the superficial


זה אתר הרכילות האהוב עליי. מי שכותב אותו הוא מנייאק מרושע ומצחיק לגמרי, ואין לו אלוהים בכלל.

 

לא קשור: אחרי בוראט הבנתי שקומיקאי טוב הוא קומיקאי שאין לו אלוהים. כאילו, אני לא מצפה מכולם שיתחילו להתאבק בעירום עם גברים שמנים, אבל כדי להצחיק באמת צריך להיות מוכן להתאבד על הדאחקה.

 

אחד התחביבים של כותב האתר זה צילומים של כל מיני סלביות שהאיברים הפרטיים שלהן נחשפו, למשל, היה איזה שבוע שבריטני ספירס כל הזמן הראתה את הכוס, ועכשיו יש צילום של זותי מה-OC, שלבשה איזה, אפשר אולי לקרוא לזה שמלה אני מניחה, וגם היא שכחה ללבוש תחתונים.

יש פה משהו שאני לא מבינה, זה טרנד שאני מפספסת? אני אמורה לצאת מהבית בחצאית מיני בלי תחתונים, או שזה משהו שרק סלביות אמורות לעשות?

ושאלה לבנים - לרוב הסלביות שרואים להן את הכוס יש כוס נורא לא יפה. ככה זה נראה בעיקרון, או שכוסים יפים נדירים יותר?


הערה בנוגע לנושא החם, שהוא "שבעה חטאים", בניגוד לנצרות, שבנויה על יסורי מצפון בלתי פוסקים ותחושת חטא לא נגמרת, היהדות היא דת חנוונים נחמדה - אפשר, אם ממש רוצים, לצאת בסדר בלי להרגיש כל הזמן שאיזה חטא קדמון מטופש רובץ עליך. היהדות, בתור דת נבונה לא דורשת מהמאמינים שלה דברים לא סבירים, והיא מתמקדת בעשייה, עשייה זה טוב. בסדר, חוץ מהבעיה הקטנה עם לא תחמוד אשת רעך.

הנצרות, לעומת זאת, לפחות הקתולית, היא דת טיפשה ורעה שהמאמינים שלה אמורים להרגיש רע עם עצמם כל הזמן, וכאלה הם גם שבעת החטאים האיומים: תאווה, זללנות, חמדנות, עצלות, זעם, קנאה וגאווה. מה הבעיה בחטאים האלה? שאי אפשר לא לחטוא אותם, הם חלק מהותי מהאנושיות שלנו, ואלה עוד mortal sins. אם נשווה אותם לחטאי היהרג ובל יעבור ביהדות, שהם שפיכות דמים, גילוי עריות ועבודה זרה, אפשר לראות בצורה הכי ברורה את ההבדל בין שתי הדתות.

ולמה אני מטרחנת עם שבעה חטאים? כי משום מה, העובדה שזה הנושא החם נורא מרגיזה אותי. אני לא דתיה, אבל עדיין, איכשהו חורה לי ההתייחסות הזאת לשבעת החטאים. מה לנו ולזה בכלל? למה שנחשוב שהמאפיינים האנושיים הבסיסיים האלה הם חטא?

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 6/2/2007 10:13  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ד.ט ב-21/2/2007 18:59



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)