לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

שומן אווז ופחמימות ריקות


במסגרת חגיגות הדכדוך של אתמול (חל שיפור מסוים, אני אופטימית), נפגשתי עם הט', כדי ללכת לאכול, וכשהיא שאלה מה בא לי, יכלתי רק להסתכל עליה בעגמומיות ולהגיד, "פחמימות ריקות מטוגנות בשומן אווז". מבחינתי פירה הוא המנחם האולטימטיבי, ועם יש עליו קצת כבד ובצל מטוגנים, אני מאוד מתקרבת למצב של bliss.
לפני צריכת הפחמימות הריקות הלכנו למכירת הבגדים של "ביקל", נו, בגדי שאנטי מוקפדים כאלה. במקום היה תא הלבשה כללי, כך שכולן התפשטו \ התלבשו ביחד. כל פעם אני נדהמת ממגוון הצורות של הגוף הנשי. הרי מי שצופה במגזנים ובערוץ האופנה משתכנעת שהגוף הנשי בא בסטנדרט, והנה, שם היו נשים מכל הגילים והצורות, כולל איזו בלונדינית זעיקה ודקיקה, שהתפשטה תוך כדי מלמולי, "אני לא מאמינה שאני עושה את זה, אני לא חושפת את משמניי באור אפילו לא כשאני לבד", רציתי לגשת, ללחוץ לה יד ולהגיד לה, "נו בובה, הנה, את הוכחה להצלחת הדיכוי, חן חן".
אחר כך חשבתי על התגובה שלי כשראיתי את התמונות של מלאני פרס (למה אני יודעת את השמות שלהן למען השם?) ב-42 מעלות. צילמו אותה שם או-נטורל, בלי איפור בכלל, עם אקסטרים קלוז אפ לכל מני מקומות בגוף שלה, כמו השלף בבית-השחי, ובלי שום ריטוש. והתגובה שלי? "איכס". אז כן, אני יכולה ללחוץ לעצמי את היד, ולהגיד, "נו בובה, הנה, את הוכחה להצלחת הדיכוי, חן חן".

נכתב על ידי Xanty72 , 30/5/2004 16:51   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yaronimus Maximus ב-31/5/2004 19:20



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)