לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

זהירות: ניו אייג'


כשהתחלתי לפני...שנייה, חישוב זריז, כן, בגיל 27, לפני חמש שנים עם הפרוזאק (עכשיו לא, תודה, אולי בקרוב, אולי לא) אמא שלי ניסתה לשכנע אותי לא לספר, ואני אמרתי לה שאין לי כוונה להתבייש בזה. כן, יש בעיה, כן, יש תרופה לבעיה הזו. אחרי שלוש שנים הפסקתי, ואז עוד חזרה קצרה, ועכשיו שוב לא, ואפעם לא התביישתי, רק שמחת שאני חיה בתקופה שיש תרופה לעניין הזה. והיו עוד המון דברים שהחלטתי לא להתבייש בהם, כמו מספר הגברים ששכבתי אתם, תקופת הסמים, וכאלה. כל הדברים האלה ייצרו את מי שאני היום, וזה נוטה להיות בסדר.
אחר כך (אוח, זה הולך להיות ניו אייג', היזהרו לנפשותיכם מאוד), גיליתי שיש לי יהלום בסרעפת, הגודל שלו משתנה, לפעמים הוא פיצקי מיצקי, לפעמים הוא יהלום הכתר הבריטי, לפעמים הוא מלוטש לגמרי, ולפעמים קצת מרובב, אבל הוא תמיד שם. חלק מהמהות של היהלום הזה הוא אמון. אני מאמינה לכולם, כל הזמן, עד שמתברר לגמרי שהאמון לא מוצדק. יש שיגידו שאני לא צריכה להיות כזו, ולפעמים אני חושבת שהם צודקים, אבל זה לא משהו שאני יכולה לשנות, ואני לא יודעת אם אני רוצה, זה חלק מהותי מדי ממי שאני, גם כשאני צריכה לשלם על זה מחיר.
ועכשיו אני משלמת, ואני מניחה שאני אשלם על זה שוב ושוב, אבל אני לא אתן שזה יהרס, כי אז אני כבר לא אהיה אני.

ואתמול, כשבכיתי שאני לא יכולה להיות יותר עם אנשים ששוכחים שיש לי גוף, איש אחד, מהאנשים שאני צריכה להגיד תודה שיושבים לי בחיים, אמר, "סליחה מותק, מה את מבלבלת את המוח? אני בכלל לא שמתי לב שיש לך אינטליגנציה, כל מה שעניין אותי זה התחת שלך".
נכתב על ידי Xanty72 , 31/5/2004 13:24   בקטגוריות תמיד אהבה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dragon in the US ב-4/6/2004 18:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)