לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

כולם להגיד שלום ל-49



ורדי עלתה מולי במסנג'ר שלשום, ואחרי שהיא נזפה בי כהוגן, כמו שמגיע לי, היא אמרה, "תקשיבי, יש לי ידיד, נראה אחלה, חמוד, מצחיק, אני לא יודעת אם אתם מתאימים, אבל מה אכפת לך לקחת את הכתובת שלו במסנג'ר ולנסות?". מה שאלה הוד תבונתה? (אני, למה שלא הבין), "איך הוא כותב?", וורדי, בפליאה, שאלה, "מה זה משנה איך הוא כותב? תפגשי אתו, ותראי מה יהיה".


מה אני אגיד לכם, פרופורציות הן דבר חשוב בחיים, מה זה משנה באמת איך הוא כותב? ניהלנו שיחת שנינויות קלילה במסנג'ר, ואז עוד שיחה קצרה בטלפון, בה סיכמנו שמחר (הווה אומר אתמול), מי שגומר לעבוד ראשון יתקשר לשני. אני גמרתי ראשונה, אז התקשרתי, וקבענו שאני אקפוץ לאסוף אותו מפינת הרחוב שהט' גרה בו. נחמד דווקא, לא גבוה, רזה, כהה, נראה טיפטיפה ערס, אבל מהסוג הקביל.


איך שהוא נכנס למכונית הוא הוציא גוש חשיש ושאל, "נעשה ג'וינט וניסע לים?", ואני, בצחוק משועשע, שאלתי, "נו באמת, איך אתה מציע דבר כזה לחנונה כמוני?", אז הוא חייך, ואמר, "ורדי אמר שאת נראית כמו ספרנית אבל שאת בכלל לא".


הוא יודע לגלגל ג'וינטים תוך כדי נסיעה!  


מהים נסענו אליו הביתה, וקצת דיברנו, או לא ממש, אין לנו בעצם כלום במשותף, אבל לא משנה, היה לי נורא נוח, אולי כי כבר היינו בג'וינט השלישי...כן, יכול להיות.


"את מנגנת על משהו?", אני, במבט מטופש מרוב THC, "אה?", "האצבעות שלך". וליטוף אחד עדין, ואז עוד אחד, ואנחנו, שלא ממש היה לנו משהו במשותף, כבר לא היינו צריכים לדבר. יד ימין שלי דיברה לעומק עם יד שמאל שלו, הן הסתדרו נפלא. לידיד שלי יש תאוריה לפיה טיב המגע הראשון הוא זה שיקבע את הקצב של הזיון אחר כך, אני חושבת שהוא צודק. אחר כך נשיקה ראשונה, בדיוק איך שצריך, הרגשתי איך מתחילה להצטבר לי תשוקה בשיפולי הבטן, לא חשבתי שאני ארגיש, אבל כן, הרגשתי.


"אני חייב להתקלח, הייתי כל היום בחדר סגור מלא עשן", הצטרפתי אליו, ומתחת למים של המקלחת גוף ערום אחד התחיל להכיר את השני. היה נעים, חם, רטוב, מלוטף, מלא סבון, ואין לי מושג מאיפה זה בא, זה היה גם הכי אינטימי בעולם. אני חושבת שיש אנשים שיש להם כישרון לאינטימיות פיזית, נדמה לי שגם הוא כזה, או שסתם הייתה כימיה נורא נכונה.


בחיי שלא חשבתי שיהיה סקס אורגזמתי, אבל היה. היה נפלא, הוא ידע איך להתכוונן אלי לגמרי, קרא אותי מצוין, נגע נכון, נישק נכון, ליטף נכון וזיין נכון.


אני מניחה שיהיו עוד כמה מפגשים כאלה, או שלא, זה לא נורא משנה, אבל אתמול זכרתי כמה דברים שנתתי לעצמי לשכוח.


 

נכתב על ידי Xanty72 , 3/6/2004 12:10  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לייפסטייל ב-6/6/2004 16:21



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)