לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

עיונים בפרשת הספקטור,


או למה באינסטינקט הראשוני רציתי בן.

הטור הוא על נערות בגיל ההתבגרות, הקושי, האימה, השוני, קצת על פער הדורות. הסטייה מהטור תהיה די חדה. כשגמרתי לקרוא אותו ליטפתי את הפיצפיצ דרך הבטן, ואמרתי לה שזה יהיה בסדר, שגם התקופה הרעה הזאת שקוראים לה גיל ההתבגרות תעבור בסוף, וגם נבהלתי קצת מזה שהיא ילדה.

לא רציתי בן בגלל שאני מעדיפה בנים. אני לגמרי אישה של נשים, וזו עמדה שמאוד נוח לי בה. רציתי בן כי לגדל בת נראה לי הדבר הכי מפחיד בעולם, לא בגלל קשיים בתקשורת וחוסר הבנה. להפך, בגלל יותר מדי תקשורת והבנה. עם בנים, יחד עם כל האהבה והקרבה יש איזשהו סוג של דיסטאנס בריא. גברים מבחינתי הם יצורים עלומים קצת, משום מה הדימוי הויזואלי שעולה לי עכשיו הוא גזע עץ. אני לא לגמרי מבינה מה מניע אותם, איך הם חושבים, מי הם, תמיד נשאר איזשהו משהו מאחור שאני לא אבין עד הסוף, וזה בסדר, זו נראית לי דרכו הטבעית של העולם. נשים, נשים הן כמוני. הן שקופות, במובן הטוב, כן? הכאבים שלהן שלי, הפחדים שלהן שלי, השמחות שלהן שלי. מה שמעניין הוא שברמת המקרו, למרות שהן כל כך ברורות, נשים הרבה יותר מעניינות בעיניי מגברים.

דווקא בגלל שגברים לא שקופים לי, רציתי בן. אני לא חושבת שעוצמת האהבה לבן שונה, אבל נראה לי שרמת ההזדהות אחרת. נורא יכאב לי כשיכאב לו, אבל אני לא אבין לגמרי כמה כואב. לגדל בת, זה במובן מסוים לגדל איזושהי גירסה של עצמי שוב - שיהיה ברור, לא בגלל שהיא בהכרח תהיה דומה לי, אלא כי היא אישה - הפחדים שלה, הכאבים, השנאה, השמחה, העלבון שיצוץ כשיגידו לה משהו, הפעמים שאני אעליב אותה, או היא תעליב אותי, את כולם עברתי קודם, גם אמא שלי, וסבתא שלי. כל מה שיכאב לה יהדהד משהו שכבר כאב לי, וזה מפחיד אותי. ההזדהות המוחלטת הזאת מאיימת עליי נורא. איך אני אלמד אותה לאהוב את עצמה? איך אני אצליח לשכנע אותה שהיא הדבר הכי מושלם בעולם, כשאני בטוחה שאני כל כך פגומה? איך אני אתאפק לא להעיר לה על השיער, העגילים, המשקל, האיפור? איך אני אצליח להפנים שלמרות שהיא אני, היא עדיין עולם נפרד לגמרי?  

נכתב על ידי Xanty72 , 15/6/2007 13:12   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איילת ב-17/6/2007 15:20



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)