לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

אוי ויי, טו באב מתקרב, ועוד אין לי בעל!!!!!!


 

בטח אתם זוכרים שעד לפני כמה חודשים הייתי אישה נחושה, צינית, זועמת, בעלת דעות מוצקות שנורא אוהבת להרגיז, זוכרים? טוב, הזותי הכועסת הלכה, אני די מתגעגעת אליה האמת, אבל אין מה לדאוג. אפילו במצבי החייכני אני יכולה לזהות דברים שלו הייתי באמת אני היו מעלים לי את הסעיף ואף גורמים לי לכתוב פוסט זועם, נגיד, המייל הזה, שקיבלתי היום:

 

"אין כמעט משהו שהורג את האהבה  -

יותר מיום האהבה"

אומרת אסתי תירוש מהמרכז לחוויה זוגית 'דואט'. זוגות רבים מתייחסים ליום האהבה כמבחן שיש להתכונן אליו ולעמוד בו, ומפספסים את הכיף שבזוגיות. במרכז 'דואט' החליטו להקדים תרופה למכה, ולקיים בערב יום האהבה 'סדנת ירח דבש' - ערב משעשע וחווייתי לזוגות אוהבים בתחילת דרכם. מטרת הסדנה היא להיפרד מטקסים חברתיים כבדים ומחייבים, תוך למידה כיצד להצמיח אהבה זוגית מתמשכת ומהנה באמצעים ביתיים כמו הומור ומשחקים.

 

"כוח המשיכה של זוגות בתחילת דרכם עלול להפוך עם הזמן לכבדות ביחסים, אבל זו לא חייבת להיות דרך הטבע" אומרת אסתי תירוש מ'דואט'  - מרכז חוויה זוגית חדש שהוקם בהרצלייה. "רוב הזוגות מתייחסים לזוגיות כמו אל מטלה או עבודה, ולמי מאיתנו יש כוח לעבוד לאחר שעות העבודה?"  לכן, מסבירה תירוש, הופך העיסוק בזוגיות למטלה כבדה ומעיקה, מטלה ההופכת למשבר בעיקר לרגל אירועים מיוחדים כמו 'ימי שנה' למיניהם, ימי נישואין, ימי אהבה, חגים וכו'.

"בדואט החלטנו השנה, לאות מחאה, לשבור את הכבדות והטקסיות של 'יום האהבה' וזאת בערב  כיף, וצחוק זוגי טוב, ערב בו ייחשפו זוגות גם לקלילות האפשרית ביחסים". 

מי שתעביר את הערב החוויתי היא ליה נאור, דרמה-תרפיסטית, מספרת ומנחה מנוסה של סדנאות זוגיות שונות ומגוונות. הסדנה החווייתית תכלול סיפורים, משחקים וצחוקים שיתייחסו ויבליטו דילמות הלקוחות מהחיים האמיתיים של כל זוג בתחילת הדרך.

"אנו מנסים להעביר במפגשים הללו את הגישה החדשה לפיה ניתן להצמיח זוגיות במקום לעבוד עליה, שאפשר ליהנות ולהשתעשע יחד לא תחת הכותרת עבודה על זוגיות או טיפול זוגי" אומרת ניצה לוי "ולכן אנו קוראות לערב החווייתי הזה 'סדנת ירח דבש', מתוך מטרה לצאת מהגישה של תקופות קצובות ובמובנות של יחסים". לוי מוסיפה כי במסגרות החברתיות הכפויות הללו, מרגישים בני הזוג מחויבות לנהוג בצורה חברתית-טקסית קבועה מראש, דרך שרק יוצרת מתחים ואין בינה לבין כיף זוגי דבר וחצי דבר. "מבחינתנו אין קו סיום לירח דבש, כי זוגיות נכונה יכולה ליצור עוד ועוד דבש, ותהליך יצירת הדבש לא צריך להיות עבודת נמלים, אלא דומה יותר דווקא לליקוט צוף מפרחים".

 

המפגש החוויתי 'סדנת ירח דבש' מיועד לזוגות טריים ואוהבים, בעלי ותק של שנתיים שלוש ביחסיהם, בערב חתונתם או ממש לאחריה, והוא ייערך ביום ב' ערב יום האהבה,  ב-30/07/07 בין השעות 19.00-22.00.

עלות ההשתתפות במפגש היא 240   ₪ לזוג.

עוד פרטים על המפגש ניתן למצוא באתר האינטרנט  www.du-et.co.il

 

קוראיי הנאמנים, שזכרונם לא בוגד בם, בוודאי זוכרים שפעמיים בשנה, בטו באב ובוולנטיינס אני נוהגת לצאת בהרצאות ארוכות על התמסחרות האהבה, חוסר ההבנה המהותי שרובנו סובלים ממנו בנוגע למה הם אהבה, זוגיות ושיתוף אמיתיים (רמז: טבעת יהלומים: לא, לחזור מהעבודה לפני שהילדים מקולחים ובמיטה: כן) אבל מה אני יכולה לומר כשיש סדנאות כאלה, חוץ מ-מש"ל?

 

נכתב על ידי Xanty72 , 15/7/2007 11:28   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעוץ זוגי ב-13/11/2009 12:15



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)