לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

זהו, אפשר לצאת מהמקלטים


(אני חושבת)

ושוב גיליתי שלסבל כסבל אין ערך, אין טעם, אין תכלית. הוא לא הופך אותי לטובה, או מבינה, או עמוקה יותר (למה תמיד אני כותבת דימויים, או דוגמאות, או הסברים בשלשות?). תמיד כשהכלב השחור מתחיל לנבוח (כבר סיכמנו שצ'רצ'יל ואני ככה קרובים?) אני משום מה משתכנעת שאני סובלת בגלל סיבה אמיתית, ולא רק שהסיבה אמיתית, אלא שאני ראויה לסבל הזה, כעונש על משהו. ואז, כשהערפל מתחיל להתפוגג, אני מבינה שלא, לא מגיע לי עונש.

התקופות האלה תמיד מזוקקות יותר מבחינה חברתית. נעלמת לי לגמרי הסבלנות לכל הקטע הנימוסי, לצורך להיות נחמדה בשביל הנחמדות. נורא חבל לי שאין יותר מצבים בהם אני מסוגלת להגיד - "סליחה, פוס, אין לי משאבים עכשיו, אני מרוכזת מדי בעצמי", יכול להיות שלו הייתי יודעת להגיד את זה לפני, הנביחות של הכלב השחור היו פחות מטרידות. בסוף הגלים האלה נשארים רק האהובים, האוהבים ביותר, אלה שבשבילם אני מוכנה לחייך גם כשאני שם בפנים. יש בזה משהו מזכך מאוד, לזכור את סדר העדיפויות הנכון, ולדבוק בו, עד הפעם הבאה שאני אשכח מה חשוב ומה לא.

ואולי זה העניין? פרופורציות? תזכורת של הדברים החשובים והלא חשובים? לזכור מי חשוב ומי לא? לדעת להעריך את האפשרות לחייך, ללכת, לאכול, להתלבש, להתקלח. דברים זעירים, אה? אולי, אבל הנה, בשבוע שעבר בקושי התקלחתי. מגעיל, אני יודעת, אבל נורא קל לעשות את זה כשלא יוצאים כמעט מהבית. אז אני אסריח, מה קרה? מישהו מריח אותי חוץ ממני? ובשבילי מגיע לי להריח טוב? זובי.

יש שם אנשים שהיד שלהם מושטת אלי באמת, לא במיילים, לא בוירטו, היד האמיתית שלהם שלוחה אלי, מוכנה לתפוס אותי, גם אני לא אעשה את המאמץ הכי קטן לתפוס את עצמי. הם יודעים מי הם, אני יודעת מי הם, ושוב אני אומרת, תודה.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 29/7/2004 01:36   בקטגוריות לפעמים הכאב ערום לגמרי  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כל מה שרצית לדעת על פילים ופחדת לישון ב-1/8/2004 18:50



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)