לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

כשצריך


אתמול גמרתי להדוף את שחר. יותר נכון, הפסקתי להדוף את שחר. זה יותר קל אתו, הוא היה שם כמוני, הוא יודע מתי מגיע השלב הזה, שכל מה שאני צריכה לדעת זה שהוא אוהב מרחוק, ושברגע שאני אקרא לו הוא יתייצב. או שלא. כל פעם הוא אמר, "תגידי לי לבוא, ואני אבוא, גם רק כדי שיהיה לך ברור שאת לא לבד", אבל לא יכולתי. אתמול הוא כבר כעס, אחרי שלושה שבועות של הודעות מודאגות וסינונים, הוא אמר, "די, זה לא עובד ככה. אני רוצה לראות אותך, לדעת שאת בסדר".


אז הוא בא, וחייך אלי, "היי, נהיה לך שוב גוף של לוליטה, שכחתי כמה קטנה את יכולה להיות". וחיבק אותי. במיטה הוא אמר לי לשכב על הבטן, הביא מהמקלחת קרם גוף, ובסבלנות עיסה אותי, כמו שמעסים תינוק, בלי שום חיפזון, עד שהרגשתי שכל הגוף שלי רך ורפוי ונענה. ואז הוא ליקק אותי, באותו חוסר חיפזון. הרגשתי מספיק נוח כדי להגיד לו שאני לא יכולה לגמור עכשיו, אבל שנעים לי.


אף פעם לא חשבתי על זה, אבל יש משהו מאוד מרגיע בשחרור המוחלט מעריצותה של האורגזמה. המגע מתקיים למען עצמו בלבד, בלי שתהיה איזושהי מטרת שיא שצריך להתרכז או להתכונן לקראתה, רק היכולת לשאוב את כל ההנאה שגוף אחר יכול לספק לי, בשביל ההנאה בלבד. אחרי זה הוא חיבק אותי לתוך שינה, ממלמל לי באוזן שיהיה בסדר, שאני יודעת שיהיה בסדר, ושהוא כאן, כל עוד אני לא מרחיקה אותו.


בבוקר, התעוררתי לתוך התקף חרדה, עד ששמתי לב שאני עטופה לגמרי, הוא רק היה שם, וזה הספיק.


ועכשיו, עוד יום לעבור.


 


 

נכתב על ידי Xanty72 , 4/8/2004 10:44  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמה ב-14/12/2004 20:11



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)