לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

חזרתי


סיני. ארבע שנים לא הייתי שם. הפעם האחרונה הייתה עם תמיר. אולי בגלל זה לא נסעתי מאז? כדי לא לדלל את טעם הדבש הסמיך שהנסיעה ההיא השאירה בי? או אולי סתם לא יצא ואני נהנית לשחות בנוסטלגיה של צוף?


היה שמנת. הט', המון ספרים, ים חמים, ריח של קרם הגנה (שלא ממש הגן, לא ברור העניין, התמרחתי כל הזמן, ישבתי רק בצל, ונשרפתי, שוין), שביל החלב שם ברור לגמרי, בלי סמים בכלל, בלי סיגריות כמעט, שקט.


הסופר האהוב עלי כרגע הוא הארלן קובן, תרגמו ספר אחד שלו לעברית, "הנעלמים", ולפני הנסיעה קניתי עוד אחד, שטרם תורגם, Darkest Fear. הוא פשוט סופר מתח מחונן. שככה יהיה לי טוב, ב"הנעלמים", הטוויסטים נמשכו עד העמוד הלפני אחרון, ואני מאוד מיומנת בקריאת ספרי מתח. והספר האחרון? מה יכול להיות רע בספר שמתחיל כך:


An hour before his world exploded like a ripe tomato under a stiletto heal, Myron bit into a fresh pastry that tasted suspiciously like a urinal cake.


הדימוי של העגבנייה שנמעכת תחת עקב הסטילטו, איזו פתיחה נהדרת לספר מצוין, מלא שנינויות, מותח באופן שאי אפשר לעזוב, נפלא, בחיי שנפלא.


מה עוד?


לתהות מי אני, או איזו אישיות היא באמת שלי. אישיות הפרוזאק, שיכולה להחליט להפסיק לעשות דברים שלא טובים לי, או אישיות הלא פרוזאק, שחוזרת שוב ושוב לקבל מכות? ולמה אני מפסיקה בכלל? מה מביא לאותו רגע שבו אני אומרת, "מעכשיו, לבד", כשאני יודעת שלפתח חטאת רובץ, ולאן המצב יכול להתדרדר?


לנסות להבין למה רק בנים מפגרים מתחילים עם בנות, ואיך מישהו יכול להיות מספיק חצוף כדי להתחיל אתי כשיש לי סיגריה ביד, להתיישב לידי, ואז לדרוש במפגיע שאני אכבה את הסיגריה כי הוא שונא עשן?


להתחיל לזהות את מי שאני רואה מולי במראה, לחייך אליה, ולהבטיח לה שמעכשיו אני אתנהג אליה הרבה יותר יפה, זה בסדר, יהיה בסדר.


 

נכתב על ידי Xanty72 , 8/8/2004 22:55   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shlomitA ב-9/8/2004 16:39



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)