לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

בדידותי, איפה היא שוכבת?


האור היחיד בדירה הוא האור הדולק מעל המחשב. אני לא מסתכלת עליו ישירות, כדי לא להסתנוור. יושבת על הכיסא הכחול, בתחתונים צהובים, שגדולים עלי. תחתונים גדולים נראים קצת מצחיק, כאילו אמור להיות מתחתם חיתול. מעל הפופיק ובתוכו יש לי חור. פעם היה שם פירסינג, מגיל 23 עד גיל 30. יום לפני יום ההולדת עשיתי את הקעקוע בעורף, ביום ההולדת עצמו הורדתי את הפירסינג. basta הגיע הזמן להיות ילדה גדולה. או להיות גדולה? להפסיק להיות ילדה? האור אכזרי, מתעכב על סימני המתיחה. קעקועים לא נספגים טוב בעור מצולק.

עברה שנה מאז הפעם האחרונה בה התאהבתי. זה נורא מוזר. בערך מגיל שש תמיד הייתי מאוהבת. דדה, פאביו, תמיר (במלרע), יניב, אורי פ, ערן ס, והרשימה נמשכת. והנה, nada. אני לא יודעת איך אני מרגישה בנוגע לזה. פוטנציאל הכאב לעומת פוטנציאל האושר וכאלה. בעצם, מה אני מבלבלת במוח, יש לי בכלל אפשרות בחירה? בעצם, מה אני מבלבלת במוח שוב, ברור שיש לי. איפה הייתי לפני חודשיים וחצי ואיפה אני עכשיו? או שההבדל לא כל כך גדול? נו, אני כזו זיינית שכל, ברור שההבדל גדול. היום אני יכולה לבחור אם להזיק לעצמי או לא, אז האפשרות הזו לא הייתה קיימת.

נכתב על ידי Xanty72 , 28/9/2004 23:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)