לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

זהירות: ניו אייג'


כשהתחלתי לפני...שנייה, חישוב זריז, כן, בגיל 27, לפני חמש שנים עם הפרוזאק (עכשיו לא, תודה, אולי בקרוב, אולי לא) אמא שלי ניסתה לשכנע אותי לא לספר, ואני אמרתי לה שאין לי כוונה להתבייש בזה. כן, יש בעיה, כן, יש תרופה לבעיה הזו. אחרי שלוש שנים הפסקתי, ואז עוד חזרה קצרה, ועכשיו שוב לא, ואפעם לא התביישתי, רק שמחת שאני חיה בתקופה שיש תרופה לעניין הזה. והיו עוד המון דברים שהחלטתי לא להתבייש בהם, כמו מספר הגברים ששכבתי אתם, תקופת הסמים, וכאלה. כל הדברים האלה ייצרו את מי שאני היום, וזה נוטה להיות בסדר.
אחר כך (אוח, זה הולך להיות ניו אייג', היזהרו לנפשותיכם מאוד), גיליתי שיש לי יהלום בסרעפת, הגודל שלו משתנה, לפעמים הוא פיצקי מיצקי, לפעמים הוא יהלום הכתר הבריטי, לפעמים הוא מלוטש לגמרי, ולפעמים קצת מרובב, אבל הוא תמיד שם. חלק מהמהות של היהלום הזה הוא אמון. אני מאמינה לכולם, כל הזמן, עד שמתברר לגמרי שהאמון לא מוצדק. יש שיגידו שאני לא צריכה להיות כזו, ולפעמים אני חושבת שהם צודקים, אבל זה לא משהו שאני יכולה לשנות, ואני לא יודעת אם אני רוצה, זה חלק מהותי מדי ממי שאני, גם כשאני צריכה לשלם על זה מחיר.
ועכשיו אני משלמת, ואני מניחה שאני אשלם על זה שוב ושוב, אבל אני לא אתן שזה יהרס, כי אז אני כבר לא אהיה אני.

ואתמול, כשבכיתי שאני לא יכולה להיות יותר עם אנשים ששוכחים שיש לי גוף, איש אחד, מהאנשים שאני צריכה להגיד תודה שיושבים לי בחיים, אמר, "סליחה מותק, מה את מבלבלת את המוח? אני בכלל לא שמתי לב שיש לך אינטליגנציה, כל מה שעניין אותי זה התחת שלך".
נכתב על ידי Xanty72 , 31/5/2004 13:24   בקטגוריות תמיד אהבה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dragon in the US ב-4/6/2004 18:14
 



שומן אווז ופחמימות ריקות


במסגרת חגיגות הדכדוך של אתמול (חל שיפור מסוים, אני אופטימית), נפגשתי עם הט', כדי ללכת לאכול, וכשהיא שאלה מה בא לי, יכלתי רק להסתכל עליה בעגמומיות ולהגיד, "פחמימות ריקות מטוגנות בשומן אווז". מבחינתי פירה הוא המנחם האולטימטיבי, ועם יש עליו קצת כבד ובצל מטוגנים, אני מאוד מתקרבת למצב של bliss.
לפני צריכת הפחמימות הריקות הלכנו למכירת הבגדים של "ביקל", נו, בגדי שאנטי מוקפדים כאלה. במקום היה תא הלבשה כללי, כך שכולן התפשטו \ התלבשו ביחד. כל פעם אני נדהמת ממגוון הצורות של הגוף הנשי. הרי מי שצופה במגזנים ובערוץ האופנה משתכנעת שהגוף הנשי בא בסטנדרט, והנה, שם היו נשים מכל הגילים והצורות, כולל איזו בלונדינית זעיקה ודקיקה, שהתפשטה תוך כדי מלמולי, "אני לא מאמינה שאני עושה את זה, אני לא חושפת את משמניי באור אפילו לא כשאני לבד", רציתי לגשת, ללחוץ לה יד ולהגיד לה, "נו בובה, הנה, את הוכחה להצלחת הדיכוי, חן חן".
אחר כך חשבתי על התגובה שלי כשראיתי את התמונות של מלאני פרס (למה אני יודעת את השמות שלהן למען השם?) ב-42 מעלות. צילמו אותה שם או-נטורל, בלי איפור בכלל, עם אקסטרים קלוז אפ לכל מני מקומות בגוף שלה, כמו השלף בבית-השחי, ובלי שום ריטוש. והתגובה שלי? "איכס". אז כן, אני יכולה ללחוץ לעצמי את היד, ולהגיד, "נו בובה, הנה, את הוכחה להצלחת הדיכוי, חן חן".

נכתב על ידי Xanty72 , 30/5/2004 16:51   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yaronimus Maximus ב-31/5/2004 19:20
 



לא אני...


כרגיל, אלכסנדר פן ידע לעשות את זה טוב יותר.

(ושוב אאנח בשקיקה, אח, איזה גבר)

 


לא אני הוא האיש, לא  אני - אל בואו מרחוק מצפה את. צרור קורות נדודי הישנים לך הבאתי במקום טבעת. אל תטילי מבט, כחכה, -


את עצבי מעיני לא ימשה הוא.


כי לא לי את לילות מחכה,


לא אלי בדידותך נמשכת.


 


לא כוכב בידי, לא חלום –


יתומה משניהם וריקה היא. לו קרבי נא וראי בחלון


על מצחי העייף אות קין. מה איכפת לך אני או הוא, או אחר יתנבא אלי סער,


ובליל תוך לחוש והרהור,


תרקם לך בדיית הסהר. ועם אור, עת השחר יקיש


בקרני ארגמן על הדלת, -


הוא אליך ישוב להגיש


לך שירה משכימה על איילת.


 


מכולם מנת-חלקך תאלמי –


בו העוז, בו הצחוק, בו הכוח.


ובמותך לא ידעו למי


את הקדשת את ליבך המנוח.


 


אל תבכי, תעבורנה שנים


ואחר לך יביא טבעת.


ואני –


לא אני, לא אני


הוא האיש אל בואו מצפה את.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 29/5/2004 15:51   בקטגוריות בשבתי כמבקרת תרבות  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *ארז ב-31/5/2004 22:18
 



חרפות, גידופים ושמנים


גיליתי אותה במקרה, שוטטתי ב"יריד הספרים" בצומת סגולה, והשם של הספר מצא חן בעיני, "תורת ההגיינה של רוצח", ובעצם, הייתה לו גם עטיפה מקסימה, אז קניתי, והוקסמתי. סיפור על סופר נורא מפורסם, וההתעללות שלו בכל מני עיתונאים שבאים לראיין אותו, עד שמגיעה עיתונאית ומנקנקת לו את הצורה. נו, הרבה יותר עמוק מכפי שאני מתארת, ספר טוב, בחיי.


אה, אוי, שכחתי, אני מדברת על אמילי נותומב, עכשיו אפשר להמשיך ל"חיל ורעדה", שגם אותו די אהבתי, למרות ששם התגלעה המחלוקת הספרותית הראשונה ביני ובין הט', היא שנאה אותו. לעומת זאת, הצ'ופ, שהיה בסדרה יפאנית (יער נורווגי, שנת הבשרים שלי ואז חיל ורעדה), מאוד אהב, בקיצור, השני מספר על שנה שהסופרת, שהיא ממוצא בלגי-יפאני עוברת ביפאן. אותי הוא נורא הצחיק, הט' התעצבנה מהאתנוצנטריות של המחברת ומזה שהיא העדיפה לעבור השפלות איומות במשך שנה ולא לקום וללכת.


ועכשיו הגענו ל"חרפות וגידופים", שאחת ממעלותיו הגדולות הוא שהוא יצא בסדרה הקטנה, החומה, של "עם-עובד", סדרה שמעולם לא אכזבה אותי, ויש בה כמה מהספרים החביבים עלי, כמו "בן החולות", "כרוניקה של מוות ידוע מראש" ועוד כמה.


איפה הייתי? שני זקנים שהתאהבו זה בזה בגיל שש ומאז לא נפרדו יוצאים לפנסיה, לבית חלומותיהם, ושם השכן מפר את השלווה הגדולה ביניהם. ספר מצחיק, עצוב, טורד מנוחה, מעלה המון שאלות, כזה שממשיך ללוות די הרבה זמן אחרי הקריאה. מומלץ? כן, אבל לא על זה התכוונתי לכתוב.


יש משהו מאוד חושף בקריאה של כמה ספרים מאת אותו סופר, נראה לי שמגלים עליהם ככה יותר מכפי שהם התכוונו שידעו עליהם, ומה שגיליתי על הגב. נותומב זה שהיא סולדת מאנשים שמנים, סלידה עזה, פיזית, שמעוררת אצלי אי נוחות גדולה. ב"תורת ההגיינה של רוצח" הגיבור המפלצתי הוא איש שמן בצורה יוצאת דופן, וב"חרפות וגידופים", הזקנים הטובים הם אנשים רזים ויפים, והשכנים הרעים הם אנשים שמנים בצורה מבחילה, ואוח, כמה שהיא נהינת לתאר את קפלי השומן שלהם, איך כשהם מתיישבים על כיסא השומן נשפך מהצדדים, איך המשקל של השכן יוצר להם גומה בספה וכאלה. לעומת זאת, ב"חיל ורעדה" אין שמנים, כי זה ביפאן, אבל יש סגידה בלתי פוסקת של המחברת לבוסית המגעילה שלה, אישה יפאנית יפה בצורה בלתי רגילה.


זה לא מוריד מאיכות הכתיבה שלה, ואני בהחלט אקנה את הספר הבא שיתורגם, אבל היא עושה לי תחושה לא נעימה בפופיק.





 


והערה קטנה: התחלתי לקרוא את מוסף האקסים ב"העיר", ממש ברפרוף, ומה שאני כותבת עכשיו זה רושם ראשוני בלבד, אבל מה אני אגיד לכם, גם זה עשה לי קצת לא נעים בפופיק. אלה שקראתי בינתיים כתבו ברמת הדאחקה, או במרירות מסוימת. לא שאני לא יכולה להבין את זה, אבל נראה לי שאנשים שם, מרוב פחד לא לצאת מגניבים, פחדו לגעת באמת, בכאב, בפחד, וכן, גם ביופי, בחסד ובאהבה שהיו במערכות היחסים האלה. 


 

נכתב על ידי Xanty72 , 28/5/2004 17:21   בקטגוריות בשבתי כמבקרת תרבות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המלצרית ב-23/7/2005 15:14
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)