לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנו של אסף

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ: יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ: יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם:

כינוי: 

בן: 51

Google: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2017

עדכון התיוג של הבלוג


לפנות בוקר טוב,

הבחנתי שהבלוג שלי עדיין מסווג כ"מתוסבכים 30 פלוס", ואני אמנם עודני מתוסבך, אבל החלפתי קידומת מאז פתיחת הבלוג... הגיע הזמן לעדכןמוציא לשון.

הצצתי בתיוגים האחרים, ונזכרתי למה אני מסרב להיות מתויג (כן, אני יודע, הרגע תייגתי את עצמי, אבל בכל זאת). אני עונה לחצי מהסווגים שם אם לא יותר, אבל זה בלוג חופשי, אני לא מוכן להיות כבול לשום תיוג. אני כותב על מה שבא לי באותו הרגע, וכאן הביטוי הלא כל כך חביבי עלי "בא לי" הולם. אני כותב על מה שעולה בדעתי באותו הרגע.

 

שבת שלום.

נכתב על ידי , 13/10/2017 04:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אספוש ב-12/12/2017 19:52



14,343
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאספוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אספוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)