לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דרוש שם....


(= הבלוג השקסי שלי =)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

כעבור שנתיים



ואוו.

לכל הבלוגרים הקטנים שברגעים אלה ממש כותבים פוסט על כל מה שהם חושבים ו/או מרגישים:

תמשיכו!

כל עוד יש לכם סבלנות לזה...


אני יושבת עכשיו בבית שלי ומסיבות כאלה ואחרות החלטתי להיכנס לבלוג..

זה פשוט מדהים.

אפשר להגיד שאפילו מרגש...

לחשוב איך החיים השתנו מקצה לקצה, איך אני השתנתי ועל הסביבה אפילו אין מה לדבר!...


להציץ בבלוג בפוסטים שפירסמתי כשהייתי בת 15 (לפני 6 שנים) - זה מטורף!

יש מקרים שזה קצת מביך, המחשבה הזאת של "איך העזתי לכתוב דבר כזה?!" אבל אסור למחוק כלום.

הבלוג הזה זה אני.

הבלוג הזה, הפוסטים הטובים יותר, הטובים פחות, התמונות, הרגשות והסיפורים - זה פשוט הזכרון שלי ממני!

אז היום אני כבר לא גרה עם המשפחה, עברתי לאריאל.. 

משרתת בצבא כבר שנתיים וחצי (קצינה בצה"ל) ומחכה לתפקיד הבא בקוצר רוח!


אז בלוגרים קטנטנים- תמשיכו לעדכן! תכתבו מכל הלב! 

זה באמת שווה את זה!!


ולגביי הבלוג הזה: אני לא יודעת אם באמת אמשיך לעדכן אותו - אבל הוא תמיד ישאר שם כדי להיכנס ולהתרגש מחדש!




נכתב על ידי דהדה :) , 28/8/2011 22:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  דהדה :)

בת: 33

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדהדה :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דהדה :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)