לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החמצות, פשרות וויתורים - חיי המתהוים

Avatarכינוי:  אגלה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2021

מהומה רבה על לא דבר, תודה רבה


בוקר טוב יומני, מה שלומך?

אצלנו מתאוששים ממחלה, שמסרבת לעבור, אז זה זמן מצויין לברוח לחלומות.

יש לי נוסחה די מוכרת לתוכן החלומות, אוסף דברים שוליים מהיום הקודם, עם מקום מרכזי של המתרחש רגע לפני ההרדמות.

בימים האחרונים היה שיבוש זמנים, הדברים השוליים לא היו מוכרים לי ולמעשה התרחשו רק ביום למחרת החלום.

שיחות, חדשות, כל מיני דברים לא מעניינים, שפתאום הזכירו לי את החלום הלא ברור מהלילה. שכנעו אותי שמדובר בחוסר ההתאמה.

לא משהו נבואי או חדש, סתם רושם מדברים שיקרו למחרת.


 הלילה סוף סוף חזר הסינכרון.

לפני השינה היתה שיחה ערה בקבוצת מסיימי כיתה ו',

שמתלהבים מחידוש הקשרים, שלא לשווא נותקו לכל כך הרבה שנים.

אז החלום התחיל במסיבת המחזור עם אותם אנשים.

בהמשך הערב, הנוצץ בסגנון עדות האמריקאים (בשילוב עם שרשראות לסוכה שבחנתי אתמול באלי אקספרס)
שהיה משעמם להחריד ואנשים בו בעיקר אחזו כוסות מרטיני והזכירו את רשימת הנכסים שרכשו,

הופיע אדם שנראה מעם הצ'וקצ'ים (או כמו שהם מכנים עצמם אורוולדאט) בסגנון משולב של מונגולי ואינדיאני, ובלי מילים סימן שהוא צריך עזרה בסחיבת עצים.

אחדים אספו עצים ויצאו משם וכשניגשתי לעזור חששתי שיהיה כבד אבל היה בעיקר לא נוח, בשל אורך הענפים ושילוב האחיזה עם קליפות עץ עבות.

הלכתי כמו קודמי לעבר מעלית משא כזו מלוכלכת, צפופה ומשדרת סכנה,

עם דלת נוספת מאחור וכפתורים לא ברורים.


 לא ידעתי לאן אני צריכה, אז איפשרתי לבאים אחרי ללחוץ

קיוויתי שאזהה את הקומה הנכונה לצאת.

הם בחרו משהו כמו 10, שנשמע לא רחוק אבל המעבר מקומה לקומה היה מאוד ארוך ובפתיחת הדלתות נראה נוף שונה של עונה אחרת וארץ אחרת.

החלטתי לצאת כשהדלתות נפתחו לחורף בזמן עבר באיזו מדינה קומוניסטית.

הדרכים היו מכוסות שלג והנוף הכפרי לא נראה מוכר.

פחדתי להחליק בשלוליות משלג שנמס.

אז הייתי שוב במעלית, פתאום התברר שבצד יש המשך לקרון רכבת,

חלק מהאנשים שהיו איתי בבית הספר ובמסיבה היו שם,

לא היה לי עניין לדבר איתם ואז הגיע בחור מאוד מרשים,

שהוא כנראה שחזור של הנסיעה שלי באוטובוס לעבודה פעם,

כשחייל חתיך אומות עולם החליט להתישב לידי וכשפנה אלי בשמי הבנתי שהיה שכן שלי בילדות.

גם בחלום, המונגולי הזה היה גבוה עם מוטת כתפיים רחבה.

הזכיר את השוטר הסיני המפתיע ביופיו, שצילמנו בביג'ינג.

אז בנזו כמובן העיר אותי, כשבדק אם השעה לקום הגיעה, תוך שהוא מסנוור אותי עם הנייד.

עכשיו הוא מתקשר אז אני אחזור למציאות. לילה טוב

נכתב על ידי אגלה , 3/11/2021 12:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאגלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אגלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)