לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I love myself, It's not a sin. I can't control what's happening

כינוי:  Come Alive.

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

ולא אכפת לי.


שתי הבנות שהכי לא כדאי להתעסק איתן בכיתה שלי שונאות אותי מהיום הראשון בגלל שטות.

ולא אכפת לי.

 

הבנות בכתה שלי פוסטמות/פרחות/לאדעת מה והבנים מכוערים/חננים/ערסים/לאדעת מה.

ולא אכפת לי.

 

בכתה שלי מתייחסים אלי כמו מפגרת.

ולא אכפת לי.

 

כל האנשים שאמרו שהם יהיו החברים הכי טובים שלי בתיכון לא שמים עלי בגרוש חוץ משלום מרחוק במסדרון.

ולא אכפת לי.

 

אני והחברה הכי טובה שלי לא מדברות כבר שלושה ימים.

ולא אכפת לי.

 

היום חזרתי הבייתה מצחינה מסיגריות, שמתי לב שכל המשפחה שלי שמה לב לזה.

ולא אכפת לי.

 

אבא שלי מתחנף אלי אחרי הריב הגדול.

ולא אכפת לי.

 

אני חושבת על לעשות קעקוע בקרוב, אפילו שזה נגד כל מה שאמרתי בזמן האחרון.

ולא אכפת לי.

 

הרגע רבתי עם אמא שלי סתם ככה.

ולא אכפת לי.

 


נמאס לי שתמיד אכפת לי מהכל.

נמאס לי שכל דבר קטן שובר אותי.

נמאס לי.

אני ישירה מעכשיו.

יש לכם בעיה עם זה? תזדיינו. חזק. והרבה. אבל לא לידי.

 

חרא.

אם אני ארצה מישהו- אני אתחיל לדבר איתו.

אם מישהו יעצבן אותי- אני אנפנף אותו.

אם יש למישהו בעיה איתי- אני אתעמת איתו, לפחות.

נמאס לי.

נמאס!

 

הכל יכול להתפורר לי בידיים מצידי,

אני לא מוכנה לחזור לחתוך את עצמי.

אני לא מוכנה לחזור לנסות להתאבד,

אני לא מוכנה לחזור לייסורים העצמיים האלה.

אני כוסית, אני יפה, אני חכמה ואני חמודה,

ואם מישהו לא חושב ככה הוא יכול לקפוץ גבוה.

 

לא אכפת לי יותר. ראבאק.

נמאס לי שכל החיים שלי ניסיתי לרצות אנשים. נמאס לי.

די,

כל פעם שקצת ניסיתי לרצות את עצמי במקום אחרים יצאתי "אגואיסטית".

חאלס, כן, אני אגואיסטית. בטירוףףףףףףףףף.

הגיע הזמן שגם אני אהיה.

 

יו.

נמאס לי לשים לב לכל דבר קטן שאומרים לי,

שקורה לי,

שאומרים עלי,

שמסתכלים עלי,

שמרכלים עלי,

שלא יודעת מה!!!!!!!!!!!!!!11111111

 

חאלס.

חאלס חאלס חאלס.

 

טוב לי.

היום הייתי אצל סיגל והיה לי ממש טוב.

אני מעשנת וטוב לי, קפצו כולם.

אני אוהבת את החברה הכי טובה שלי. את נופר. וטוב לי. והיא פי אלף יותר חברה מהחברה האחרת, וכן את יודעת מי את.

אני מאושרת.

טוב לי, באמת שטוב לי.

 

ואם למשפחה שלי יש בעיות עם האושר שלי,

כולם מוזמנים לקפוץ לי,

כי סופסוף הבת שלהם מאושרת. ולא משנה מאיזו סיבה זו,

הם צריכים לשמוח ולא to bring me down.

אז די.

 

נעה.

[ולאלה שרוצים לראות עוד ציצי- Dream on, fuckers].

נכתב על ידי Come Alive. , 4/9/2005 23:54  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,532
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCome Alive. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Come Alive. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)