לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I love myself, It's not a sin. I can't control what's happening

כינוי:  Come Alive.

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

תשובות לשאלון השבועי


בהנחה שעוד לא התחלת לפתח קריירה, באיזה תחום היית רוצה לעסוק (היי-טק,פוליטיקה,אומנות)?
עולם הבידור. משחק.

האם את עושה משהו לגבי זה (לומדת בבית ספר או בחוג)?
אני מתכוונת להתחיל ללמוד איכשהו במקום יותר נחשב.. השנה.
אני באמת צריכה להתחיל לבדוק.
[כבר למדתי, הפסקתי, ואני רוצה להתחיל שוב].

האם היה לך איזה חלום ילדות ישן, שכרגע הוא קצת פחות ניתן לביצוע?
* להיות זמרת.
אני לא שרה משהו P:

* להיות דוגמנית.
אני "קצת" נמוכה מהסטנדרנט.

האם בחופש הגדול תכננת לחפש עבודה בחנות בגדים או ביתן מזון מהיר? האם עבדת בסופו של דבר, בחופש הגדול?
לא, עניין אותי רק להנות.
כסף- בשביל זה יש הורים P:

מה דעתך על עבודות כמו הדרכה בקייטנה, שיעורים פרטיים וכו’?
אדיר.
הדרכה בקייטנה זה קצת פחות בשבילי..
לא בזין שלי הילדים הקטנים שמשפריצים שוקו קר לכל עבר וזה..
אבל שיעורים פרטיים קצת יותר.
באנגלית, וואו. ~מסתכלת על השמיים וחולמת~

האם היית עובדת במקום, בו המשכורת היא מתחת לשכר מינימום, רק מכיוון שאת אוהבת את העבודה או שאת זקוקה לכסף?
אם הייתי אוהבת את העבודה, אז כן. ברור.
אבל אם הייתי זקוקה לכסף הייתי מוצאת מקום אחר.

האם היית עובדת בעבודה שאת שונאת (או עבודה מגעילה/משפילה), רק מכיוון שאת מרוויחה בה טוב מאוד?
לא. לא חושבת, לפחות.
אני לא במצב בעייתי מבחינה כספית,
ככה שאף פעם לא היה לי את הקטע הזה..

האם את עובדת גם בשנת הלימודים, אחה"ץ?
לא.
מי אמר עצלנית ולא קיבל?

נכתב על ידי Come Alive. , 11/9/2005 00:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,532
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCome Alive. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Come Alive. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)