לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  עיייילה!

בת: 34

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שנה טובה שנה באה


בגלל שאני עוד מעט בת 18 אז 18 דברים שלא ידעתם עליי!!:
1.אני תימנייה שאוכלת ג'חנון וקובנה בשבת בבוקר.
2.אני שומעת שירים בתימנית כעיקרון ציון גולן בסתר כי זה מזכיר לי את סבתי המנוחה.
3.אני התחתנתי עם מתן חתונה רפורמית בקפריסין.
4.אני הצבעתי לבועז מעודה מהפלאפון של אמא שלי חמש פעמים.
5.אני אוהבת לאכול שניצל עם מלא דבש.
6.הכי הרבה בירה ששתיתי בערב היה בערך 3 וחצי או 4 ליטר.
7.אני מדברת לעצמי כשאני לבד בבית.
8.אני עם נתנאל כבר עוד מעט שנה וחצי. וכמובן אני אוהבת אותו.
9.אני עדיין בתולה אם זה מעניין מישהו.
10.אני יודעת להכין מלא מלא מאכלים תימניים.
11.אני קופאית במגה חחחח בבה לובה.
12.לא עישנתי גראס אף פעם. גם לא השתמשתי בכל סמים אחרים.
13.אני מעשנת סיגריות רק אחרי שאני שותה משקה אלכוהולי.
14.אני חצי תימנייה, רבע גרמנייה ורבע רומנייה. ויש לי גם חלק קטן מאוד של רוסיה.
15.יש לי אזרחות אירופאית.
16. בתוך קירות הבית אני מדברת בח' וע' חחחעעעעע.
17.יש רק 3 אנשים בעולם שאני שונאת. לא אגיד את השמות כמובן. הם האנשים שפגעו בי
18.אני לפעמים כל כך שובינסטית שאני נדהמת מעצמי.


ציפיות שלי לשנה הבאה...
להתגייס בכבוד ולהתגייס לאן שאני רוצה
להישאר קופאית במגה עד הגיוס
להשאר עם נתנאל כל השנים הבאות וגם להתחתן בעזרת השם
להיות מאושרת כמובן
להנות ולעשות שטויות
לחגוג יום הולדת 18 ממש ממש בכבוד עם הרבה בירות ומוזיקה לשם שינוי שאני אוהבת.
ללכת להופעות
להביא ילדים חחח סתם
שלכל הקרובים שלי יהיה הכי טוב שבעולם
טוב נו גם לכל עם ישראל

אז יאללה שתהיה שנה טובה ומתוקה...אוהבת את כולם!!!!!!!

נכתב על ידי עיייילה! , 14/9/2007 00:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-3/3/2018 22:14
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעיייילה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עיייילה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)