לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Once more, with feeling


No Shit.

כינוי:  Not A Hero

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

נו, אתם מציקים.


אני לא מעדכן אז אתם לוחצים עלי? וכשאני מעדכן אין לכם כוח וזמן לקרוא? P=

אז כן, הייתי היום כל היום בעזריאלי במפגשי אוונסנס, קלי, פול אאוט(בערך), מנהלים, סקס לנוער ועוד המון נספחים וחברים ושטויות.

היה מאד כיף, אני שמח שקטיה הגיעה, שמח שביליתי הרבה עם שמול, אסי ושהכרתי אנשים חדשים כמו הדר, דר, פגשתי אנשים שהכרתי רק אינטרנטית - שיר.

שמח שראיתי שוב את ליאהב - כפארעליו ובכלל רוב פורום אוונסנס, בעיקר נטע, מיכל, רוני, עדי ורורי(|מאוהב|). וכמובן - שתי המנהלות היקרות - ליבי ומור. |מאוהב| ליבי, הכניסי אותי לרשימה! מור - ילד. כעת. P=

היה כיף לדבר עם פוטר. ^^

גולת הכותרת של הערב - ניץ. |מאוהב| וגל. |מאוהב| ולהיות אצלם שוב וכפארה עליהם על המתנות ותודה. (= ואכלתי שוב חטיף דיכאון מהתקופה הרעה והתמרמרנו קצת. ^^

וכן... הפריע לי גם כל המצב של החוסר תקשורת/התעלמות/דווקא במשך כל היום. אבל בחרתי ואני גאה בעצמי על כך, לא לתת לזה להרוס לי את הכיף. חייבים ללמוד לחיות עם זה. חייבים. וכן, הייתי קצת רע בסוף. אבל אני מניח שעדיף שינאה על כלום, רייט? כי אהבה לעולם לא תהיה כאן שוב, משום סוג, בקצב הזה... אבל אני חייב איזשהו סוג של רגש, לעצמי ולהרגיש שמופנה כלפי. מקווה שהבנתם מה שהתכוונתי. P=






"רייל, תעשי לי ילד!"
- "אַעֵשֶה!"
[ זה היה משעשע]






ליבי, הו ליבי,
מדוע איך חושקת בי.
הכניסי אותי לרשימתך,
אוהבני בכל ליבך.

אחרי **** רודפת, עם **** משחקת,
אך רק בי אין את חושקת.

ליבי, הו ליבי,
חשקי גם בי,
רשימתך כה משעשעת,
גאד, השתיה שלי בטח היה מתעתעת. D=


נכתב על ידי Not A Hero , 13/10/2006 02:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,809
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNot A Hero אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Not A Hero ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)