לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

ניצניםם. (:


העאעהעהעהעאעה.
היה בן זונה.

אוקיי, חפירה:
רונה קינן עלתה בבמת שקיעה, היה נחמד נורא... לא הכרתי אף שיר כמעט אבל שיהיה
ואזזזז... רצנו לבמה המרכזית וחיכינו איזה חצי שעה ששי גבסו יעלה ואז הוא עלה והבנאדם פשוט דופק הופעה. '-'
הוא היה איזה שעה ולא הפסקנו לצרוח XD והיו מלפיננו אנשים שדיברו המוןהמוןהמון XD
"אאאאא... סטופ. ח'. חארטההה" >< אל תשאלו.





אחרכך נשארנו לעמוד שם, היינו די מקדימה ונינט עלתה.
אוקי. האישה לא כלכך יודעת להתלבש ויש לה תנועות נורא מוזרות על הבמה. כגון:



אבל היא גם דפקה הופעה בת זונה. רציני כולם מכירים תמילים של השירים בלי לשמוע אותם :X
היא אירחה את ביט.. וזה היה נחמד הם מציקים אבל ממש צחקנו
ועמדתי ליד חבורה של אנשים ממשממש חמודים כל ההופעות. '-' שאכלנו איתם בייגלה וזה.. :P



ואזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז אביב גפן עלה*&^% O:
העאעהעהאעה הוא נתן הופעה כלכך כלכך טובהההה
הוא עלה עם מסכות כאלה ואז הוא וכל הלהקה הורידו אותם ביחד והוא היה איזה שעתיים על הבמה וממש חפר.
אבל למי אכפת? :P
ממש השתגעתי שם. אנשים הסתכלו עליי קצת מוזר. ^^"








וממש נהנתיייייייייייי. (:

לירון:
"למי את חופרת?"
אני:
"אני כותבת פוסט"
לירון:
"את יכולה לכתוב עליי שאני כוסית ושאני סקסית ואת אוהבת אותי ולשים תמונות שלי בבגד ים"

לירון כוסית וסקסית ואני אוהבת אותה ויש לה אחלה בגד ים (:
והיא פנויה להצעות אגב.
3>

נכתב על ידי , 8/8/2007 16:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Life List2


זוכרים? יופי.

כי יש לי עוד כמה מעגלים לסגור...


אני אוהבת שדואגים לי, אני אוהבת להרגיש שזו דאגה אמיתית.

אני אוהבת להרגיש בנוח עם אנשים.

אני שונאת שאנשים דורשים ממני להוכיח את עצמי על דברים שאני שונאת.

אני אוהבת את זה שאני בדר"כ לא נכנעת להם.

אני אוהבת להתרגש משינויים.

אני שונאת את הלחץ, ואני אוהבת את הידיעה שהכל יהיה בסדר.

אני שונאת שמתחקרים אותי, אלה שמכירים אותי טוב יודעים שבדר"כ תשובות הם לא יקבלו ממני.

אני אוהבת לקחת פסק זמן,

אני שונאת שאתם מונעים את זה ממני.

אני אוהבת את זה שאני לא תלותית בבלוג העלוב הזה כמו פעם,

אני שונאת את זה שהתרחקתי מהחברים מכאן...

אני אוהבת הפתעות, אני כל כך אוהבת הפתעות.

אני אוהבת שאנשים אומרים לי מה הם מוצאים בי, מה הם באמת מרגישים כלפיי

מה הם אוהבים,

מה הם שונאים.

אני שונאת את זה שהם לא אומרים את זה לעיתים קרובות, או בכלל.

אני אוהבת להזכר בלילה בים, היה בו משהו מיוחד.

אני אוהבת לקוות שזה יקרה שוב. ויקרה.

אני שונאת שאנשים תופסים תחת כדי להוריד את השאר לרמה שלהם.

אני אוהבת את זה שאני מסוגלת להסתכל לאנשים בעיניים שוב.

אני אוהבת להרגיש כמנצחת.

אני שונאת שנותנים לי להרגיש אפסית.

אני שונאת לאכזב, בעיקר את עצמי.

אני אוהבת לחשוב על זה, זה יגיע.

אני אוהבת לקוות.

&nbsp;אני שונאת לחכות.

אני כבר לא כל כך שונאת להסתכל במראה, לא כמו פעם.

מצד שני גם לא מאוד אוהבת, יש עוד הרבה לשפר.

אני אוהבת להיות עם האנשים שאני אוהבת.

ואת רובם אני אוהבת מאוד.

אני שונאת להתגעגע לאח שלי.

אני אוהבת את זה שהתקרבתי למשפחה שלי.

אני שונאת לדאוג לאנשים.

אני אוהבת לצחוק. כמה שאני אוהבת.

אני אוהבת את זה שאני כבר לא הילדה הקטנה.

אני שונאת את זה שלא כולם מבינים את זה.

אני אוהבת להשתחרר באמת.

אני אוהבת לצפות לדברים.

אני שונאת שמפקפקים בי.

אני שונאת שלא מאמינים בי.

אני אוהבת להוכיח להם שאני מסוגלת.וגם לעצמי.


אני אוהבת את זה שאני באמת מאמינה שבכל טוב יש רע, ובכל רע יש טוב.

זה רק תלוי איך מסתכלים.


אחרי הכל.. אני אוהבת לחיות.

רק תנו לי את הזמן שלי

ותיהיה פה בשבילי

כי הכול יעבור [:

3>

שיהיה חודש נפלא. (:

נכתב על ידי , 4/8/2007 18:51  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה




30,043
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוּבל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוּבל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)