לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלתי יאמן - הבלוג של עמיחי יעקבי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2003

מלפומנה חברה שלי


אם אני לא טועה הבלוג בן שבוע. 600 מבקרים בשבוע, אני אפילו לא יודע אם זה נחשב הרבה. נראה לי לא רע...
 
אני מבקש את הפוסט החגיגי הזה להקדיש למלפומנה. היא נתנה לי יד עוד בימי הבלוג הקודם שלי שהיה מלא כאב וגעגוע (בחגיגות השבועיים אני שוקל לחשוף קטעים ממנו), והיא חברה שלי.
 
מעולם לא התראינו, אני ומלפומנה. היא חברה במובנים הכי בסיסיים שאני מגדיר חברות - היא משמחת אותי, מחוברת אלי ותמיד שם בשבילי. אני שמח שאת כאן, מלה.



אם הייתי האהבה
בכל פעם שהייתי רואה ברחוב את מלפומנה
הייתי מרכינה את הראש במבוכה
ועוברת למדרכה השנייה

כי מלפומנה סוערת
היא נחבטת בקירות
פוצעת את עצמה ומלקקת בתאווה את הדם
רק כדי להסתכל לאהבה בעיניים

מלפומנה שליחת ציבור
ויקי כנפו של הלב
מתקפלת מכאב וצער
ומיד קמה מורעבת לבקש עוד מנה

אם הייתי האהבה
בכל פעם שהייתי רואה ברחוב את מלפומנה
הייתי מבינה שזה רק עניין של זמן עד שניפגש
ולא הייתי ישנה בלילות מרוב פחד
נכתב על ידי , 29/8/2003 19:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




25,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלתי יאמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלתי יאמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)