לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלתי יאמן - הבלוג של עמיחי יעקבי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2003

בוקר של יום ממוזל


לפעמים ברגעים משמעותיים בחיים כשאני חייב לקחת החלטה גורלית לכאן או לכאן, אני אוהב לדעת אם אלת המזל ניצבת לצידי.
 
השיטה פשוטה - 5 שקלים וכרטיס חישגד, הרבה תקווה, ריכוז וחשיבה חיובית.
 
אז הנה הבוקר אני בכיכר דיזנגוף, משקיע חמישה שקלים במבחן המזל החישגדי. מתחיל לגרד ולפני שאני תופס מה הולך כאן אני רואה שיש לי שני גדיים, רגע לא - בעצם שלושה - אני לא מאמין: ארבעה גדיים מתוקים.
 
אני מלכסן מבט לחצי השני של הכרטיס לראות שבאמת כתוב שם גדי, ואכן - עמיחי הממוזל הביא אותה בארבעה גדיים בכרטיס של גדי.
 
הראיתי למוכר בגאווה את הכרטיס ושאלתי בתמימות של מישהו שיודע שהוא מליונר, אבל נותן לאחרים לגלות את זה - תגיד, כמה זה ארבעה גדיים?
 
20 שקל, הוא הפטיר אלי במבט מלא בוז.
 
לקחתי את העשרים שקל שלי והלכתי משם בזוי אך בר מזל להמשיך את היום המופלא הזה.
 
ליד הקאמרי, אני נשבע לכם, אני רואה במדרכה ממול את הבחורה הכי יפה שראיתי בחיים. קטנה כזאת, מעוצבת חדר כושר, נראית פיית מין חתולית.
 
חציתי את הכביש בריצה (כמעט נדרסתי, אבל לא - יום ממוזל או לא יום ממוזל?) עקפתי אותה במהירות וכשהייתי מטר אחד לפניה - הסתובבתי והסתכלתי לה ישר בעיניים.

נכתב על ידי , 1/9/2003 12:56  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר




25,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלתי יאמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלתי יאמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)